آصفری: اصلاحیه وزارت کشور به موقع بود/ابهامات و شائبه‌ها رفع شده‌است

تهران- ایرنا- نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اصلاحیه وزیر کشور بر ابلاغیه ستاد انتخابات را به موقع خواند و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور ابهامات و شائبه‌ها رفع شده و این موضوع فیصله یافته است.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: اگر دولت‌ها به درستی کار خود را انجام دهند و دغدغه های مردم را در استان‌ها و شهرستان‌ها به درستی پیگیری کنند، برای مردم وقت گذاشته و درد و دل آنها را بشنوند و مشکلاتشان را پیگیری کنند، نیازی به مراجعه مردم به نمایندگان نیست و نمایندگان مجلس می‌توانند به وظیفه اصلی‌شان که قانونگذاری و نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی است بپردازند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از نمایندگان توقع دارند که مشکلات آنها را در حوزه آب، راه، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش پیگیری کنند.

آصفری خاطرنشان کرد: نمایندگان پیگیر مطالبات مردم از مسئولان کشوری و استانی هستند. بستن دست نمایندگان در سال آخر مجلس موجب انباشته شدن مشکلات مردم خواهد شد.

وی با انتقاد از ابلاغیه انتخابیه وزارت کشور گفت: دولت و مجلس امروز باید دست در دست هم در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند. نباید محدودیتی برای نمایندگان در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: اقدام وزیر کشور در لغو ابلاغیه انتخاباتی ستاد انتخابات اقدام بسیار درستی بود با اصلاحیه به موقع وزیر کشور باید این ماجرا فیصله یافته و تمام شود. ادامه این ماجرا به صلاح نیست.

آصفری تاکید کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور ابهامات و شائبه‌ها رفع شده است و این موضوع فیصله یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha