نشست خبری نساج ها؛ از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته +فیلم

ساری-ایرنا - نخستین نشست خبری مدیرعامل و همچنین سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران حاشیه هایی با چاشنی حمایت تمام قد دوستداران و پیشکسوتان این تیم و اعلام رسمی پرکشیدن میزبانی از رقبای آسیایی در ورزشگاه وطنی قائمشهر داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از چند روز قبل تیم رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران در یک دعوت عمومی از طریق فضای مجازی این باشگاه اصحاب رسانه استان را به حضور در این نشست خبری دعوت کرد.

اهالی رسانه های ورزشی مازندران با حضور در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر که در نزدیکی استادیوم وطنی‌ این شهر قرار دارد پای صحبت های سید مهدی رحمتی سرمربی جدید و صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نشستند.

برخی اهالی رسانه های ورزشی از شهرهای مختلف مازندران از جمله غرب استان بنا به گفته آنها به عشق و علاقه تیم محبوبشان ساعت‌ها نیز طی مسیر کردند تا در این نشست حضور یابند.

بعد از گذشت اندکی از ساعت ۱۴، زمان تعیین شده برای این نشست خبری، صادق دروگر به همراه رییس هیات فوتبال مازندران و سرمربی تیمش وارد سالن شد.

در این میان جمعی از پیشکسوتان نساجی مازندران نیز این جمع را مشایعت کردند از جمله پیروز چغتاپور، فریدون فضلی، محمود اسدی، محمد امری و مرتضی صادقی که سابقه بازی و حتی کادر فنی این تیم را هم دارند.

حضور این افراد علاوه بر اینکه همانطور که سرمربی جدید تیم در این نشست گفت قوت قلبی برایش محسوب می شود در حین جلسه بیان تجربیاتشان به حاضران نشان داد که آنان با وجودی که در گود میدان حضور ندارند اما همچنان دلشان برای این تیم می تپد.

از جمله واکنش های پیشکسوتان نساجی مازندران می توان به پاسخ جغتاپور به سوال یکی از اهالی رسانه مبنی بر اینکه چند فوتبالیست مازندرانی قرار است در این تیم حضور داشته باشد؟ گفت که بهتراست با مسائل حاشیه ای باعث فشار به سرمربی نشویم و اجازه دهیم او با آرامش خیال ترکیب تیم خود را بچیند.

 از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته + فیلم

همچنین اهالی رسانه بار دیگر موضوع ورزشگاه وطنی و وضعیت میزبانی مسابقات آسیایی را مطرح کردند که مهدی رحمتی در قامت سرمربی تیم‌نساجی موضوع از دست دادن این میزبانی را بیان و ابراز ناراحتی کرد اما مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با این توجیه که اگر مسوولان همکاری کنند و زیر ساخت ها فراهم شود می توان در این مدت اندک این سهمیه را حفظ کرد و به نوعی ابهام در خصوص وضعیت این‌موضوع در اذهان خبرنگاران همچنان باقی ماند.

نبود استانداردهای لازم برای تمرین تیم از جمله دلایل برگزاری تمرینات تیم خارج از استان اعلام شد اما درودگر تاکید کرد در صورت تامین زمین سه هکتاری از سوی مسوولان، مالک باشگاه متعهد می شود به سرعت زمین ورزشی و خوابگاه برای حضور تیم را بسازد.

در این جلسه اما و اگرها درباره حذف عباس زاده مطرح شدکه رحمتی اعلام کرد من درباره تک تک بازیکنان اظهارنظر نمی کنم و فقط در خصوص مجموعه تیم حرف میزنم.

وی همچنین از جذب ۲ بازیکن خارجی در ترکیب تیم خبرداد.

در جلسه ضمن اعطای حکم سرمربی گری به سید مهدی رحمتی، از حامد شیری به عنوان کادر فنی و کوچک زاده به عنوان نام برده شد.

با توجه به برنامه اعلام‌شده از سوی سید مهدی رحمتی، تمرینات نساجی از روز سوم تیرماه در قائمشهر برگزار خواهد شد و اعضای تیم تا پایان هفته در این شهر تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

 از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته + فیلم

با این حال باشگاه نساجی مازندران شروع کارش در نقل و انتقالات تابستانی را با جذب امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، ۲ مدافع میانی فصل گذشته آلومینیوم، آغاز کرد و روز گذشته هم یک بازیکن دیگر از اراکی‌ها را به خدمت گرفت و با محمود قائدرحمتی به طور رسمی قرارداد بست.

هافبک شماره ۱۰ آلومینیوم که سه روز قبل خبر جدایی خود از این تیم را اعلام کرده بود، یکی از نفرات حاضر در لیست مهدی رحمتی برای تقویت نساجی مازندران بود که پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه، قراردادی به مدت دو فصل با نساجی امضاء کرد.

قائدرحمتی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی آلومینیوم اراک بود و سه گل به ثمر رساند، سه پاس گل داد و یک پنالتی گرفت، سومین خرید نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی است که دوباره باید زیر نظر رحمتی به کارش ادامه بدهد.

از سوی دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس یک به یک از تیم نساجی جدا می‌شوند و به نظر می‌رسد تیم مازنی در فصل آینده بازی‌های لیگ برتر با چهره‌ی جدید حاضر می‌شود.

فصل گذشته بعد از اینکه حمید مطهری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت چند بازیکن از تیم پرسپولیس به کادر اضافه کرد. علیرضا ابراهیمی در خط دفاعی، علی شجاعی و محمد شریفی در پست هافبک بازیکنانی بودند که به توصیه ی حمید مطهری به تیم نساجی آمدند. البته علی شجاعی پیش از این هم در نساجی بازی می‌کرده و به سبب بازی‌های خوب برای این تیم به تیم پرسپولیس راه پیدا کرد.

 از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته + فیلم

علیرضا ابراهیمی و محمد شریفی با تشکر از سوی باشگاه نساجی برای یک فصل حضور در این تیم مواجه شدند و در فصل آتی شاهد بازی آنها در دیگر تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

هم چنین مذاکرات باشگاه نساجی با علی شجاعی برای تمدید قرارداد فعلا نتیجه‌ای نداشته است و به نظر این بازیکن چپ پا تصمیم گرفته در تیم دیگری بازی کند. البته این اتفاقات برای باشگاه نساجی و مهدی رحمتی دغدغه ای ایجاد نمی‌کند، به این خاطر که باشگاه مازنی همسو مذاکرات را با گزینه‌های دلخواه پیش می‌برد.

این تیم بعد از اضافه کردن وحید محمد زاده و امیر محمد هوشمند به ترکیب قرارداد فرزاد زامهران وینگر تکنیکی خود را تمدید کرده است و پیش بینی می‌شود در روزهای آینده بازیکنان جدید نساجی معرفی شوند.

حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن ۳۷ سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در کادر فنی این تیم فعالیت می کند.

بازیکن آملی فوتبال ایران که سال‌های ابتدایی دوران بازی را در شموشک و فجر سپاسی گذراند، خیلی زود در نساجی چهره شد و مورد توجه تیم سایپا قرار گرفت. مهم‌ترین مشخصه بازی حامد شیری در قلب خط دفاعی گل‌هایی بود که او در ضربات ایستگاهی می‌زد و همچنین قدرت ضربات با پای او جالب توجه بود.

 از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته + فیلم

شیری طی ۷ فصل حضور در تیم سایپا بازی‌های زیادی را در پست هافبک دفاعی انجام داد و نشان داد قابلیت بازی در هر دو پست را دارد.

او در تیم ساپیا خاطرات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرد و در نهایت بعد از ۷ فصل بازی در تیم تهرانی تصمیم گرفت بار دیگر به تیم زادگاهش یعنی نساجی برگردد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که نساجی با هدایت جواد نکونام بعد از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران برگشت

شیری در بازگشت به نساجی یک موفقیت بزرگ را تجربه کرد. قهرمانی در جام حذفی که منجر به صعود تیم به لیگ قهرمانان آسیا شد که در تاریخ حیات باشگاه نساجی بی‌سابقه بود. فصلی فراموش نشدنی برای نساجی. در فصلی که نساجی به دلیل زیر کشت رفتن زمین استادیوم شهید وطنی مجبور بود، بیشتر بازی‌های خود را در استادیوم‌های خارج از استان به خصوص استادیوم امام رضای مشهد انجام دهد. با این حال بازی‌های پایانی نساجی در جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار شد و تماشاگران نساجی هم به چشم این موفقیت بزرگ و فراموش نشدنی را دیدند. حضور آنها در استادیوم آزادی این قدر پررنگ بود که گویی استقلال و پرسپولیس است که در آزادی بازی می‌کنند.

رد پای حامد شیری در این موفقیت بزرگ پر رنگ بود. در مصاف با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی او به زیبایی هر چه تمام‌تر همانند دیگر بازیکنان نساجی ضربه‌ی پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد تا نساجی در مسیر قهرمانی در جام حذفی یک تیم مدعی را حذف کند.

در دقیقه ۱۱۸ بازی با مس در استادیوم آزادی در حالی که همه‌ی نفس‌ها در سینه‌ها حبس شده بود، او پشت ضربه‌ی پنالتی ایستاد و ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد تا حکم صعود نساجی به دیدار پایانی را امضاء کند. جایی که نساجی، آلومینیوم اراک را با مهدی رحمتی شکست داد و بر جام بوسه زد تا ویترین باشگاه قدیمی و پرطرفدار مازندران خالی از جام نباشد.

 از دست یاری با هواداران تا پرکشیدن میزبانی آسیایی از شهر خسته + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha