هشدار آبگرفتگی معابر و اختلال ترددها در مازندران +فیلم

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران در اخطاریه سطح زرد با اشاره به عبور متناوب امواج در تراز میانی جو، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و گِل و لای و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان از یکشنبه هفته جاری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی مازندران، همچنین رگبار و رعد و برق و وزش باد را نوع مخاطره این سامانه جوی و منطقه اثر آن را نیز کوهپایه و ارتفاعات استان ذکر کرده است.

هواشناسی در هشدار سطح زرد خود، جاری شدن روان آب و گل و لای، صاعقه و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی را اثر مخاطره این سامانه اعلام کرد.

هواشناسی ماندران همچنین در اخطاریه خود به مردم توصیه کرد علاوه بر رعایت احتیاط در هنگام تردد از محورهای کوهستانی ظرف این مدت به ویژه روز یکشنبه هفته جاری از هر گونه توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

هواشناسی نسبت به احتمال جاری شدن روان آب در مازندران هشدار داد

هواشناسی مازندان همچنین شرایط جوی امروز این استان را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق و در روز یکشنبه را نیز نیمه ابری گاهی ابری بویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد و از شب با کاهش ناپایداری پیش بینی کرده است.
آسمان مازندران در روزهای دوشنبه و سه شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر به ویژه در دامنه ها و کوهپایه ها با افزایش ابر همراه خواهد بود.
شرایط جوی مازندران در آخرین روز هفته جمعه نیز نیمه ابری تا ابری، در ارتفاعات مه آلود همراه با کاهش نسبی دما و رگبار پراکنده باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

هواشناسی نسبت به احتمال جاری شدن روان آب در مازندران هشدار داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha