آب شرب بخشی از شهر کرمانشاه روز یکشنبه قطع و یا با افت فشار مواجه می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه شنبه‌ شب در اطلاعیه‌ای از قطعی و یا افت فشار آب تعدادی از شهرک‌ها و محلات شهر کرمانشاه به علت شکستگی خط اصلی توزیع لوله آب در روز یکشنبه چهارم تیر ماه به مدت ۶ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه آمده است: با توجه به شکستگی خط اصلی توزیع آب به قطر ۵۰۰ میلیمتر چدن داکتیل در کمربندی غربی کرمانشاه به سمت بلوار اجاقی و نیاز به قطع آب به منظور انجام تعمیرات، بخش‌هایی از این شهر فردا از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: محله‌های، فرهنگیان فاز یک، چقامیرزا فاز یک و ۲، جانبازان فاز سه و چهار، نجفی، معراج، گلها، بلوار شاهد الهیه و میدان رسالت، دهکده چقامیرزا، منطقه گلستان، بلوار اجاقی و خیابان ارشاد غربی، بلوار آل آقا، گذرنامه سابق، میدان مرکزی و کوچه‌های اطراف آن، بلوار رنجبر، منطقه ۲۲ بهمن، سی‌ متری سوم، خیابان گلریزان، محله چاله چاله و خیابان سنگر روز یکشنبه با قطعی یا افت فشار آب مواجه می‌شوند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه افزود: همکاران حوادث و اتفاقات شهر کرمانشاه در تلاشند تا هرچه زودتر شکستگی را تعمیر کرده و دوباره در مدار بهره برداری قرار دهند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، ضمن پوزش به خاطر این اختلال پیش آمده در امر آبرسانی از صبر و شکیبایی و همراهی مشترکان محله‌های ذکر شده با این شرکت قدردانی کرد.

شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت یک میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha