۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85150486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ پایگاه  در البرز آماده جمع آوری نذورات عید قربان شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۳۰پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان مستقر و آماده جمع آوری نذورات عید قربان شدند.

" محمد محمدی فرد " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پایگاهها علاوه بر مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلی های استان البرز بوده که با هماهنگی جهاد کشاورزی، دامپزشکی ، امور دام و امور عشایر پیش بینی شده است .

وی بیان کرد: این قربانگاهها تحت نظارت ناظران بهداشت بوده و تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت می شود .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه این نهاد ۲ پویش سراسری در سطح استان جهت تامین مواد پروتینی مورد نیاز محرومان راه اندازی کرده است افزود: پویش سهم من از نذر قربانی برای مشارکت عموم مردم راه اندازی شده است تا مردم خیر استان با هر مبلغی در این امر خیر شرکت کنند.

محمدی فرد گفت: همچنین با همکاری استانداری البرز پویش هر دستگاه اجرایی یک نذر قربانی جهت جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی ۶۲ دستگاه اجرایی استان نیز راه اندازی شده است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: در ایام عید قربان تا غدیر که مزین به نام امیر المومنین حضرت علی (ع) می باشد همکاران ما در این نهاد آماده پاسخگویی و جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین می باشند بنابراین از مردم نیک اندیش استان دعوت می شود در این طرح پر برکت نیز شرکت کنند.
محمدی فرد بابیان اینکه ادارات کمیته امداد در سطح استان و پایگاههای مردمی خیر و احسان با عنوان مراکز نیکوکاری همچون سنوات گذشته جهت دریافت کمکهای مردمی فعال می باشند گفت: مردم و خیران برای پرداخت وجوه موردنظر خود برای اهدای قربانی می‌توانند از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ به نام کمیته امداد سرپرستی استان البرز و یا کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha