مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به استان اردبیل داده شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای از صدور مجوز خرید ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا ، غلامعباس بهرامی‌نیا در بازدید از اداره ماشین‌آلات و مناطق سیل‌زده استان اردبیل، نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات از برنامه‌های اساسی سازمان راهداری در سال جاری ذکر کرد و گفت: بر اساس مصوبه قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مجوز واردات چند دستگاه ماشین‌آلات اخذ شده تا ناوگان راهداری را تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه راهداری استان اردبیل کمترین ماشین را خارج از سیستم خود دارد و فقط پنج درصد ماشین‌آلات خارج از چرخه است، اضافه کرد: در این استان توجه بسیار خوبی به تجهیز و بازسازی ماشین‌آلات راهداری شده است.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات برای (اورهال) تعمیرات اساسی و تجهیز ماشین‌آلات استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به برفگیر بودن این استان باید از هم اکنون ماشین‌آلات موجود تجهیز و تعمیر شده و آمادگی کامل برای انجام عملیات زمستانی از جمله دپوی مصالح در گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها را برای ایام بارش وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای انجام عملیات راهداری استان اردبیل از سوی سازمان راهداری پیش‌بینی شده است، اظهارامیدواری کرد با تلاش همکاران راهداری پروژه‌های نیمه‌تمام استان با این اعتبارات اتمام و به سرانجام برسد.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای با اشاره به پیشرفت بالای راهدارخانه لنگان در مسیر اردبیل - گرمی گفت: از آنجایی که استان اردبیل در معرض بحران‌های متعدد طبیعی قرار دارد انتظار داریم توسعه ماشین‌آلات، مدیریت بحران و عملیات راهداری مستمر و اضطراری با قوت انجام و استان برای موقعیت‌های بحرانی آمادگی کامل داشته باشد.

بهرامی‌نیا همچنین از تلاش‌های راهداران برای بازگشایی و ایمن‌سازی ابنیه فنی و راه‌هایی که در جریان سیل‌های اخیر استان تخریب شده ، قدردانی کرد و گفت: از همان ابتدای وقوع سیل راهداران در محل حضور داشتند و با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات شاهد کمترین مسدودی در راه‌های ارتباطی استان بودیم.

وی همچنین درباره نصب و راه‌اندازی سازه‌های فلزی در محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی به بیله‌سوار افزود: عملیات ایمن‌سازی این مسیر با قدرت در حال اجراست و تا پایان هفته ترافیک از این مسیر برقرار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha