۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85150762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 85150762
۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

زنجان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: ۲۲ زندانی جرائم مالی و غیرعمد در این استان به مناسبت هفته قوه قضاییه آزاد شدند.

علاء الدین کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از این تعداد زندانی آزاد شده ۲ نفر زن و مابقی مرد بودند، افزود: از ابتدای امسال ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک‌های خیرین و تسهیلات بانکی از زندان آزاد شدند.

وی یادآور شد: از ابتدای گلریزان تاکنون هم استانی های خیر و نوعدوست زنجانی بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کردند که از این محل زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: در ابتدای مراسم گلریزان آزادسازی ۸۰ زندانی هدفگذاری شده بود که با کمک مردم نیکوکار و خیرین با مبالغ جمع آوری شده هشت نفر بیش از تعداد پیش بینی شده از زندان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: اهداف ستاد دیه کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است که در این راستا قدم برمی دارد و مردم استان در این حوزه پیشرو هستند و زنجان رتبه اول را در مشارکت خیرین برای آزادسازی زندانیان دارد.

کریمی افزود: فعالیت ستاد دیه استان روزانه است و برنامه های آزادسازی جمعی نیز به بهانه مناسبت های مختلف انجام می شود که در مناسبت های پیش رو نیز این آزادسازی انجام خواهد شد که در این بخش نیز فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان با مبالغ بدهی کمتر است.

وی با قدردانی از نیکوکاران و مردم خیر استان، تصریح کرد: علاقه مندن برای کمک به آزادسازی زندانیان می توانند کمکهای خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ نزد بانک ملی واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha