هواشناسی کرمانشاه: غبار در راه کرمانشاه است

کرمانشاه - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد از فردا دوشنبه موجب نفوذ غبار به برخی مناطق استان می‌شود.

سعید قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان طی هفته جاری، صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: وزش باد که طی ساعاتی از روزهای دوشنبه (فردا) و سه شنبه، بویژه در نیمه غربی، به طور نسبی تشدید می شود؛ ممکن است سبب نفوذ غبار به مناطق مرزی استان گردد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین دمای هوا که فردا و در غالب نقاط، به طور نسبی افزایش می یابد؛ از روز سه شنبه تا پنجشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

قاسمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ماهیدشت با ۹ درجه و خسروی با ۴۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند.

وی ادامه داد: در همین مدت دمای هوای در کرمانشاه نیز بین ۱۵ و ۳۵ درجه بالای صفر در نوسان بود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر در سطح استان ۱۲ ایستگاه سینوپتیک، یک ایستگاه فرودگاهی و جوبالا، ۱۲ ایستگاه خودکار، یک ایستگاه تحقیقات کشاورزی، ۹۲ ایستگاه باران سنجی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، یک ایستگاه رادار هواشناسی، ۱۶ ایستگاه تبخیر سنجی و ۱۰ تشعشع سنجی دیجیتال در حال فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha