تردد از کنارگذر پل انجیرلو در مسیر گرمی- بیله‌سوار این هفته برقرار می‌شود+فیلم

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انتقال سازه‌های فلزی به محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر گرمی - بیله‌سوار خبر داد و گفت: با نصب و مونتاژ سازه‌های فلزی، تردد از این کنارگذر این هفته برقرار خواهد شد.

کلیم‌الله وثوقی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با تشریح اقدامات راهداران براقی برقراری ارتباط شهرهای گرمی و بیله‌سوار افزود: به‌دنبال تخریب پل انجیرلو در این مسیر در اثر سیل، مسیرهای جایگزین به شهروندان اعلام و همزمان تلاش برای برقراری ارتباط از این مسیر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم تخریب پل اصلی عملا این پل باید به‌طور کامل تخریب و پل جدیدی در این محل احداث شود که اجرای آن دست کم ۶ ماه زمان خواهد برد و هزینه برآورد شده هم حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته وثوقی ، مشاور طرح احداث پل اصلی هم تا آخر این هفته طرح خود را ارائه خواهد کرد تا در خصوص اجرای آن تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای تسریع در برقراری ارتباط جاده‌ای بنا براین شد با استفاده از سازه‌های فلزی کنارگذر در این مسیر احداث شود که در این زمینه سازه‌های فلزی از استان قزوین به محل منتقل شد.

وثوقی افزود: در حال حاضر عملیات نصب و مونتاژ چهار سازه به طول ۳۶ متر در محل در حال اجراست و طی یکی ۲ روز و نهایتا تا آخر هفته تردد از این مسیر برقرار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha