۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85150856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح بازرسی از واحدهای مشاور املاک در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به آغاز بازرسی از واحدهای مشاور املاک گفت: در این طرح علاوه بر شناسایی دلالان مسکن، واحدهای متخلف پلمب می‌شود.

محمد بازرگان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بازرسی از واحدهای املاک به صورت ۲ شیفته با حضور ۲ نفر بازرس در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طرح بازرسی از این واحدها به منظور ساماندهی اجاره بها انجام می‌‎‎شود، اظهار داشت: در این طرح بازرسان املاکی‌‎های شهر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بازرگان با اشاره به اینکه طرح مذکور به دستور دادستانی در دست انجام است، خاطرنشان کرد: واحدهای املاکی متخلف در این طرح پلمب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از واحدهای املاکی عامل افزایش بی‌رویه اجاره بها در بحث واحد مسکونی و مغازه هستند، افزود: قطعا اجرای این طرح کمک شایانی به کنترل بازار خواهد کرد.

بازرگان با اشاره به اینکه جمع‌آوری دلالان از واحدهای املاکی نیز تاثیر بسزایی در کاهش قیمت مسکن و خودرو دارد، گفت: امروز پدیده‌ای که دامن‎‌گیر بحث خودرو و مسکن است، حضور دلالانی است که صبح یک ملک را خریده و بعداز ظهر با سود آنچنانی آن را می‌فروشند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: اجرای طرح بازرسی از واحدهای املاکی از ۱۰ روز قبل آغاز شده و تا متعادل شدن بازار ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha