۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85150887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقوق بگیران معسر ارتش در ایلام برای ثبت نام منزل مسکونی اقدام کنند

ایلام - ایرنا - نماینده حادم و ایثارگران ارتش در ایلام گفت: حقوق بگیران ارتشی طرح معسرین استان تا قبل از پایان هفته جاری برای ثبت نام دریافت واحد مسکونی اقدام کنند.

سروان سجاد پرستش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۷۴۰ نفر مستمری بگیر معسرین ارتش استان ایلام در قالب طرح حمایتی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشمول دریافت منزل مسکونی شده اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ۱۵۰ نفر برای ثبت نام دریافت مسکن اقدام کرده اند و مابقی نیز تا پایان هفته جاری فرصت ثبت نام در این طرح دارند.

پرستش یادآور شد: ثبت نام منزل مسکونی برای آن دسته از ایثارگران و رزمندگان معسر ارتش است که فاقد درصد جانبازی یا حقوق بگیر بنیادشهید و امورایثارگران باشند.

وی ادامه داد: استان ایلام بیشترین سهمیه دریافت منزل مسکونی رزمندگان معسر ارتش استان های غرب کشور را توانست اخذ کند.

به گفته پرستش واجدان شرایط دریافت مسکن باید برای ثبت نام و پرکردن فرم های مربوطه به واحد ایثارگران ارتش واقع در بنیادشیهد و امورایثارگران مرکز استان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام این تعداد خانوار واجد شرایط تا پایان هفته جاری خواهد بود و افراد تا قبل از مهلت مقرر نسبت به ثبت نام دریافت منزل مسکونی خود اقدام کنند.

نماینده حادم و ایثارگران ارتش در استان ایلام اضافه کرد: به این واجدان شرایط از طریق طرح نهضت ملی مسکن، منزل مسکونی واگذار می شود.

وی در مورد پرداخت مستمری به ایثارگران فاقد حقوق و بیمه ارتش هم گفت: تاکنون برای بیش از ۲ هزار نفر حقوق مستمری وصل شده و یک هزار و ۲۰۰ نفر دیگر نیز در پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند و پیگیری برای واریز حقوق و مستمری به این خانواده ها ادامه دارد.

پرستش افزود: همچنین واریز ۴۰۰ فقره وام صفر درصد بین ۱۵ تا ۱۰ میلیون تومان و به همین مقدار نیز کمک بلاعوض به حدود ۲۰ خانوار رزمنده معسر ارتش استان پرداخت شده است.

استان ایلام دارای هفت هزار و ۱۳۸ ایثارگر ارتشی شامل ۶ هزار سرباز وظیفه دوران جنگ، ۲۸۸ شهید ، سه هزار جانباز و ۱۰۲ آزاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha