۳۱ اقدام سند تحول دولت در حوزه ایثارگران تبدیل به برنامه عملیاتی شده است

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح بود تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی گودرزی در خصوص برنامه‌ عملیاتی بنیاد شهید در سالجاری بیان کرد: عمده‌ترین تطبیق فعالیت‌ها و اهداف برنامه عملیاتی با سند تحول دولت مردمی است یعنی همه ۳۱ اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح شد تبدیل به برنامه عملیاتی شده و برای آن هدف‌گذاری صورت گرفته است و تمام اقدامات، راهبردها و تحولات پیش بینی شده در سند تحول در برنامه عملیاتی بنیاد شهید عینیت بخشی شده است.

وی افزود: دومین تغییر در راستای کیفی سازی سند تحول انجام شد و شاخص‌های ارزیابی اهداف برنامه‌های عملیاتی بنیاد تعیین و تدوین شده است به عنوان نمونه برای ۱۰ هدف کلان ۶۷ هدف کمی در برنامه عملیاتی تعریف شده و میزان روند رشد و تحقق اهداف شاخص‌های کیفی، کمی و شاخص‌هایی که قابلیت اندازه‌گیری داشته باشند سنجش و روند رشد و تحقق آنها پایش می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های عملیاتی در سال جاری کیفی‌تر شده است، ادامه داد: مدیران استانی در تمام حوزه‌ها نسبت به برنامه عملیاتی اشراف بیشتری پیدا کرده‌اند، انتظار داریم با توجه به تأکید و حمایت قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در مورد اجرای برنامه‌های عملیاتی آثار و برکات این برنامه بیشتر از گذشته مشاهده شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: سازمان‌هان تابعه بنیاد با ۱۵۷ عنوان برنامه در برنامه عملیاتی در سالجاری مورد توجه بنیاد شهید بوده و اولین پایش برنامه عملیاتی این سازمان‌ها در اواخر خردادماه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha