خبیری: درویش و گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات هماهنگ هستند/ بیرانوند پسر پرسپولیس است

تهران- ایرنا- عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در نقل و انتقالات درویش و یحیی گل محمدی با هم هماهنگ هستند تا نقل و انتقالات به خوبی پیش رود.

به گزارش ایرنا، حسین خبیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد نشست یحیی گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس اظهار داشت: از او دعوت کردیم در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری حضور داشته باشد چرا که حضور او به عنوان مربی پر افتخار فصل و موفق ترین مربی باعث دلگرمی حاضران در این کلاس بود. این موفقیت ها را به او تبریک گفتیم و از او تقدیر کردیم.

وی افزود: هیئت مدیره به رضا درویش اختیار تام داده و او هم طبق فهرست یحیی گل‌محمدی به دور از هیاهو و جریانات و حواشی کار را پیش می‌برد. هم درویش کارش را خوب بلد است و هم یحیی گل‌محمدی. خدا را شکر در این بخش با آرامش و حساب و کتاب جلو می‌روند. با نظر گل‌محمدی به جذب و تمدید بازیکنان مد نظر کادر فنی پرداخت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد گلایه یحیی گل‌محمدی از نقل و انتقالات اضافه کرد: در جریان نشست دیروز نیستم اما فکر می کنم این هماهنگی وجود دارد و درویش سر فرصت گزارشی از کار را ارائه می دهد. او مطلع است و بهتر می تواند در این باره حرف بزند.

خبیری در مورد اینکه جدایی محمد محمدی و اخطارهای علیرضا بیرانوند باعث نگرانی شده است، تصریح کرد: در فرایند نقل و انتقالات، همیشه پر تنش بوده است. هواداران حق دارند چون برای آنها سرنوشت تیم و باشگاه مهم است و حساسیت روحی و روانی است. در نقل و انتقالات این مسائل طبیعی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد بحث جدایی بیرانوند گفت: علیرضا بیرانوند پسر پرسپولیس است و افتخار ماست. بارها برای تیم ملی و پرسپولیس جانفشانی کرده و الان هم از ناحیه فک آسیب دیده است. او و بازیکنان افتخار ما هستند. همه بازیکنان پرسپولیس عزیز و قابل احترام هستند. درویش هم دیروز به عیادت او رفت و صحبت کرد. من نمی گویم این اخبار صحت ندارد و البته شاید برخی از آن هم درست باشد اما بیشتر به برخی مسائل حاشیه‌ای دامن زده می‌شود.

وی در مورد اهداف باشگاه اضافه کرد:‌ قطعا حفظ تیم فعلی که قهرمان شدند و افتخار آفرینی کردند مهم است. این موضوع هم تاکید یحیی گل محمدی و خواست مدیریت باشگاه، هیئت مدیره و هواداران است.

خبیری در مورد رعایت سقف بودجه و قرارداد که استقلالی ها گفتند رعایت خواهند کرد، گفت: ضمن احترامی که برای تمام قوانین داریم، به قانون احترام می گذاریم. برای ما اقدامی مهم است که منافع پرسپولیس دیده شود. برای ما منافع پرسپولیس مهم است. به نحوی اقدام خواهیم کرد که هوادار خوشحال باشد. به قوانین احترام می گذاریم اما منافع باشگاه را هم در نظر می گیریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: در مورد بازیکن خارجی و داخلی گل محمدی لیستش را در اختیار گذاشته و اگر به نتیجه برسد خود درویش اطلاع خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha