۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85151011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از صدور هشدار دریایی تا امداد پزشکی به ۲ شناور خدماتی در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از امروز یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری هشدار زرد هواشناسی برای استان بوشهر اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت خسروی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از امروز یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری نسبت به مواجی و تلاطم خلیج فارس هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) داده می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده نسبت به وزش باد متوسط تا شدید با سرعت بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای هشدار داده می‌‎شود.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از امروز تا دوشنبه با افزایش ارتفاع موج خلیج فارس باید از فعالیت دریایی و بویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب و همچنین تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی پیش بینی شود.

خسروی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نیز با تغییر جهت جریان به سمت جنوب، رطوبت نسبی و شرجی افزایش می‌یابد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: عملیات امداد پزشکی به ۲ شناور خدماتی در آب‌های عسلویه با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور خدماتی به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی پس از هماهنگی‌های لازم به موقعیت اعزام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد بیمار را تحویل به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

خسروی ادامه داد: در دومین عملیات نیز پیرو اعلام اضطرار شناور خدماتی موتور تانکر ناجی ۲۰ به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی افزود: شناور ناجی پس از رسیدن به اسکله، فرد مصدوم را تحویل آمبولانس مستقر در اسکله داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha