استاندار مازندران: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین شاخصه اقتدار ملی ایران اسلامی است

ساری- ایرنا- استاندر مازندران سرمایه اجتماعی را مهم‌ترین شاخصه و مولفه اقتداری ملی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که دشمنان با اجرای دسایس سازمان یافته در صدد این هستند تا این ارزش ملی بزرگ کشورمان را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز دوشنبه در کارگاه آموزشی جنگ ترکیبی با تاکید بر امنیت ملی و فضای مجازی، با بیان اینکه در نظام اسلامی وفای به عهد بسیار مهم است، اظهار داشت: این مهم باید بزرگترین شاخصه های مدیران در دولت سیزدهم باشد و نسبت به تحقق این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با بیان این که، مدیران دستگاه های اجرایی باید به طور مستمر در بین مردم باشند و این کار آنان بازتاب بسیار مثبتی را نیز به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این حضور مدیران در بین مردم که بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی محسوب می شوند، بعنونا سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان است.
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که، مردم به انقلاب اسلامی وفادار هستند و این مهم را با حضور در عرصه های مختلف به اثبات رساندند، گفت که ایجاد آرامش در بین مردم توام با گره گشایی از مشکلات آنان از دیگر مواردی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار مازندران: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین شاخصه اقتدار ملی ایران اسلامی است

مقام عالی دولت در مازندران افزود: در اندیشه سیاسی امام خمینی، مشروعیت دینی و مقبولیت عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هنر کشورداری هم یعنی تحقق این ۲ رکن اساسی که در سازوکارهای امامین انقلاب بسیار مشهود است.
حسینی پور افزود: در مشروعیت سیاسی و مقبولیت حکمرانی باید نمره قابل قبولی کسب کنیم که در صورت تحقق این مهم رضایت‌مندی مردم نیز حاصل خواهد شد چرا که در اندیشه سیاسی امامین انقلاب، مردم به عنوان ولی نعمتان نظام از جایگله بالایی برخوردارند.
وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه تمایل مردم به قبول مسئولیت اجتماعی را در تمام شئونات جامعه ایجاد کنند و در صورت تحقق این مهم علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات، زمینه دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نیز فراهم خواهد شد.
استاندار مازندران، جوانگرایی در پذیرش مسوولیت را از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت که افرادی که در سنین جوانی سکان دار مسئولیتی سنگین می شوند باید علاوه بر تلاش در جهت تقویت ایمان خویش، رفتارهای مدیریتی را آموزش ببینند و با مشورت گرفتن از دیگران آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حسینی پور، جهاد تبیین و اطلاع رسانی به موقع نسبت به سیاست های اجرایی را از خلاء های بزرگ جامعه مدیریتی در کشورمان عنوان کرد و افزود: آگاهی نداشتن مدیران از فضای اطلاع رسانی بزرگترین مشکل است و در واقع یک مدیر بدون پیوست اطلاع رسانی معنایی ندارد و به طور قطع محکوم به شکست است.

استاندار مازندران: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین شاخصه اقتدار ملی ایران اسلامی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha