۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85151687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: نقش‌آفرینی جوانان در مراکز تصمیم‌سازی تقویت شود

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند گفت: سند چشم‌انداز آینده دماوند با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان تدوین و نقش‌آفرینی این قشر در مراکز تصمیم‌سازی شهرستان باید تقویت شود.

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با جوانان و نخبگان شهرستان دماوند، مشورت و بهره گیری از دانش نخبگان را عاملی مهم در تعالی و بالندگی شهرستان ارزیابی کرد.

وی استفاده از نظرات کارشناسی نخبگان جوان در تصمیم گیری را ضرروی عنوان کرد و افزود: بر مبنای تفکر کارشناسی و خرد جمعی مطالبات مردم را پیگیری و محقق خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به لزوم آینده پژوهی در حوزه مسائل نظام و مشکلات شهرستان خاطرنشان کرد: با تحلیل وضعیت و شناسایی مشکلات موجود، نقطه اطمینان بخشی از آینده ارائه و در این مسیر از ظرفیت جوانان استفاده می‌ شود.

این مسئول با بیان اینکه نخبگان جوان موتور محرکه جامعه محسوب می شوند، اضافه کرد: همواره برتکریم جوانان و رفع مشکلات این قشر با ایجاد گفتمان نخبگانی تاکید می‌ شود.

وی گفت: هیات های اندیشه‌ورز در شهرستان در راستای مشارکت جوانان و استفاده از ظرفیت آنان در کارگروه های مختلف تشکیل می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید براینکه رویکرد دولت استفاده از توان نسل جوان انقلابی، متعهد و با دانش است، یادآور شد: مطالب مطرح شده از سوی حاضران در این نشست واقع بینانه و براساس حقایق موجود جامعه است و از همه نظر و ایده‌های مطرح شده بهره برداری می شود.

طاهرخانی اضافه کرد: همه مدیران شهرستان در کمیسیون های تخصصی جوانان حضور خواهند داشت و از نظرات و پیشنهادات سازنده و تخصصی بهره خواهند برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha