۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85151736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان منازل البرز با ۴۰ میلیارد ریال اموال سرقتی

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت منزل با ۴۰ میلیارد ریال اموال سرقتی ، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از  مرکز اطلاعرسانی پلیس البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی"  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی، بررسی موضوع با جدیت و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: برابر بررسی های میدانی مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با استفاده از شاه کلید وارد منازل مالباختگان شده و به سرعت پس از سرقت متواری شدند.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی برای شناسای متهمان آغاز و در کمترین زمان با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در محمد شهر کرج دستگیر شد.
نادربیگی گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم هشت فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت مغازه در مناطق غربی شهر کرج با همدستی یک مرد و یک زن دیگر اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: همدستان متهم و یک مالخر نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدندو اموال در مخفیگاه مالخر شناسایی و کشف شد.
وی گفت: ارزش اموال به سرقتی این باند بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآوردشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha