اجرای طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان

زنجان- ایرنا- مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان از طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه ها را تکمیل کرده به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

حمیدرضا اسلامی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان افزود: طرح برچیده شدن مدارس کانکسی در استان زنجان در دست اجراست و ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» اجرایی می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم که همه این مدارس ساماندهی شود.

وی با اشاره به همکاری خوب خیرین در ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان، بیان کرد: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه ها را تکمیل کرده به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

اسلامی ادامه داد: از جمله پروژه‌‎هایی که تا مهر امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد مدرسه اسلام پناهی شهرک اندیشه و ۱۲ کلاسه عتیق شهرک غرب است.

وی تصریح کرد: هر ۲ این مدارس ۱۰۰ درصد خیرساز و جزو پروژه‎ هایی هستند که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: همچنین امسال پروژه ۲ کلاسه قازخلو که یک کلاس خیری و یک کلاس دولتی است نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha