۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85151873
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 عملیات اجرایی ۳۶۵ واحد مسکن محرومان در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه سهمیه گیلان از تفاهم‌نامه مشترک بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان در کشور ۳۶۵ واحد است،گفت: همه متقاضیان به بانک معرفی شده‌اند و عملیات اجرایی آن هم آغاز شده است.

حامد دائمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تسهیلات برای هر واحد اختصاص ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض، ۲تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان نیز پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۳۹۰ تن میلگرد و ۲ هزار و ۴۹۰ تن سیمان به واجدان شرایط پرداخت شده است و تمامی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات طرح ویژه به بانک‌های عامل معرفی شده و نسبت به انعقاد قرارداد شروع عملیات اجرایی اقدام کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان رسالت اصلی این نهاد را کمک به محرومان و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه دانست و گفت: توسعه عدالت اجتماعی و بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات محوری است که در این نهاد با جدیت پیگیری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha