۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85151927
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعهد کردستان در سال جاری ایجاد ۲۱ هزار شغل است

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعهد استان در سال جاری در زمینه ایجاد اشتغال ۲۱ هزار و ۵۹۹ شغل است که پنج درصد آن محقق شد.

فرزاد پیشکاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال هزار و ۱۳۹ شغل تاکنون در مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعهد کردستان ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر بود که در پایان سال ۴۴ هزار و ۳۳۲ شغل ایجاد شد، افزود: درصد عمل به تعهد ۱۳۲ درصد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال صمت کردستان با ۵۰۹، جهاد کشاورزی با ۱۶۹ و کمیته امداد با ۱۶۷ فرصت شغلی ایجاد شده از برترین دستگاههای استان در ایجاد اشتغال است.

پیشکاری اضافه کرد: شهرستانهای دهگلان، سقز و کامیاران نیز به ترتیب بیشترین میزان اشتغال ثبت شده را به خود اختصاص دادند.

وی درباره نظارت بر اشتغالهای ایجاد شده در سامانه رصد بصورت تلفنی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۹۵۲ مورد نظارت انجام گرفته که هزار و ۸۴ تماس بی پاسخ، ۱۰ هزار و ۲۸۴ مورد تایید شده و هزار و ۵۸۷ مورد نیز نیاز به بررسی داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: اشتغال بررسی شده بصورت میدانی نیز سه هزار و ۴۶۸ مورد بود که ۲ هزار و ۷۳۵ مورد با ۷۸.۸ درصد تایید نهایی شد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha