۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85151973
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حمله پهپادی و خمپاره ای تروریست ها به حومه حماه

دمشق – ایرنا – خبرگزاری دولتی سوریه سانا در خبری فوری اعلام کرد: گروه های تروریستی در ادلب با پرتاب خمپاره ها و همچنین پهپاد به شهرک جورین و اطراف آن در سهل الغاب در حومه حماه حمله کردند. 

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه یک منبع در فرماندهی پلیس حماه به خبرگزاری سانا گفت: این حملات خسارات مادی را برجای گذاشته است.

این در حالی است که روز گذشته حملاتی از سوی ارتش سوریه در پاسخ به حملات اخیر پهپادی این تروریست ها به غیرنظامیان سوری انجام شد که در جریان آن، تعدادی از شهرندان سوری جان باخته و یا زخمی شدند .

خبرگزاری سانا روز یکشنبه گزارش داد که یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه امروز محل تجمع عناصر تروریستی در حومه شهرک «سرمین» در حومه ادلب را هدف قرار داده است.

برپایه این گزارش، همچنین جنگنده‌های ارتش سوریه و روسیه نیز حملات مشترکی را در حومه ادلب انجام دادند.

در عملیات مشترک ارتش سوریه و روسیه بیش از ۳۰ موضع گروه های تروریستی در محورهای «جبل الزاویه» و اطراف «جسر الشغور» در حومه ادلب هدف قرار داده شد.

این در حالی است که پیش از این و طی ۷۲ ساعت گذشته، مواضع تروریست‌های جبهه النصره و گروه تروریستی موسوم به «حزب اسلامی ترکستانی» در شمال و شمال غرب سوریه، سه بار هدف حملات هوایی ارتش سوریه و روسیه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha