۲۰۰ جشن مردمی برای دهه امامت و ولایت در یزد برنامه‌ریزی شده است

یزد - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برای ایام دهه امامت و ولایت ۲۰۰ جشن مردمی به صورت محله‌ای و منطقه‌ای و همچنین برپایی ایستگاههای مبشر غدیر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مجتبی صداقت، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، مردمی کردن برنامه‌های این دهه را از راهبردهای اصلی این سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی بیان کرد و افزود: یکی برنامه های این دهه پویش «هر خانه یک پرچم» است که تاکنون در این زمینه ۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

وی استقبال شهروندان از پویش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نصب پرچم‌ها توسط عوامل اجرایی سازمان از فردا ۶ تیرماه انجام می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: شهروندان می‌توانند تمام فعالیتهای خود در زمینه غدیر در قالبهای مختلف اعم از عکس و فیلم و غیره را با شرکت در پویش «من مبشر غدیرم» به سازمان ارسال کنند تا ضمن نمایش آنها از طریق سیمای یزد، به برترین‌ها نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا شود.

در خواست برگزاری ۱۲۰ جشن محله ای

وی با اشاره به درخواست ۱۲۰ برنامه برای برگزاری جشن‌های محله‌ای در ایام دهه امامت و ولایت تصریح کرد: امسال برخی از جشن ها به صورت منطقه ای برپا می شوند.

۲۰۰ جشن مردمی برای دهه امامت و ولایت در یزد برنامه‌ریزی شده است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزاری جشن بزرگ ازدواج در باغ دولت آباد یزد را از جمله برنامه های این دهه بیان کرد و افزود: تاکنون نیز ۱۱۰ زوج برای شرکت در این برنامه ثبت نام کردند.

صداقت برگزاری جشنواره‌های مثبت خانواده در پارک‌ها و بوستان‌های یزد ، دورهمی بزرگ غدیر در پارک آزادگان ، برپایی جشن «بچه‌های بابا حیدر» در میدان امیرچخماق ، شب شعر غدیر، اختتامیه المپیاد ورزشی محلات ، جشن بزرگ سادات ،مسابقه کتابخوانی از کتاب «مسیح اسلام»، اجرای تئاترهای خیابانی و سرودهای گروهی و پاتوقی و جلسات خطبه خوانی غدیر را از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در استان بیان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha