استاندار: رسانه‌ها، همکارانی مفید برای مسوولان دستگاه‌های اجرایی هستند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌های جمعی در دنیای کنونی گفت: رسانه‌ها همکارانی مفید و ضروری برای مسوولان هستند که می‌توانند با ایجاد ارتباطی موثر با مردم نشاط و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران ایرنا با بیان این مهم افزود: بی تردید بهره گیری از ظرفیت رسانه های تاثیرگذار و تقویت رسانه های گروهی موجب توسعه و بالندگی جامعه و خدمات رسانی بهتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: فعالیت رسانه ها با در نظر گرفتن اینکه بدور از حواشی باشند برای جامعه بسیار ضروری بوده و در عین حال یک فرصت مغتنم و خوب برای مسوولان است که بتوانند خود را در قاب یک آیینه ببینند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: رسانه ها با انعکاس به موقع اقدامات دولت در شرایطی که دشمنان به دنبال تزریق ناامیدی در میان مردم هستند می توانند نقش مهمی در ایجاد آرامش و تزریق امید در جامعه ایفا کنند.

همدلی و همگرایی رمز موفقیت استان کرمانشاه است

صحرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه کار و تلاش عالمانه و مجاهدانه یادآور شد: از زمان آغاز به کار فعالیتم در این استان تمام تلاش خود را به کار بسته ام تا برمبنای این تاکید رهبر انقلاب، عالمانه فکر و مباحثه کرده و امور را نیز بر مبنای اتفاق به انجام نرسانم.

استاندار: رسانه‌ها، همکارانی مفید برای مسوولان دستگاه‌های اجرایی هستند

وی اضافه کرد: هر چه تلاش کنیم ولی این تلاش فاقد مقدمات عالمانه و بررسی های دقیق باشد علاوه بر اینکه فایده ای ندارد بلکه مطمنا موجب بروز خسران برای جامعه خواهد شد.

صحرایی، با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در استان هر اقدام و عملی بر مبنای ادغام این ۲ مهم ( عالمانه و مجاهدانه بودن) انجام شود افزود: در کنار این امر تلاش کرده ام تا در استان همگرایی و تمرکز ایجاد کنم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تنها در سایه همدلی، وحدت و همگرایی بین مسوولان اجرایی، دلسوزان و معتمدان این استان است که می توان فصلی جدید از بالندگی و شکوه و موفقیت را رقم زد که یکی از موارد آن همگرایی بین قوای مدیریتی و اجرایی استان است.

وی با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت خوب نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس افزود: پس از تصدی مسوولیتم در اولین جلسه با نمایندگان، از آنها برای همکاری و تعامل برای گردش امور و سرعت دادن به رشد و توسعه استان درخواست همراهی کردم.

استاندار: رسانه‌ها، همکارانی مفید برای مسوولان دستگاه‌های اجرایی هستند

مشوش کردن اذهان مردم از پشت تریبون‌ها هنر نیست

صحرایی با بیان اینکه استان دارای ظرفیت های خوبی است که یکی از آنها ظرفیت در قوه مقننه است که باید به شکل مناسبی از آن استفاده کرد گفت: در مسیر این همراهی تعدادی از نمایندگان بیشتر و برخی کمتر درخواست من را اجابت کردند که مردم خود می توانند در این مساله داوری کنند.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان من تاکید نمی کنم بحث هایی که در میان مسوولان استان در حال چکش کاری است و ماحصل آن برای تقویت استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت بیهوده به تریبون های بیرونی کشیده شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: حتی المقدور تلاش من این بوده که تلخی های مباحث مسوولان در اتاق های کارشناسی رد و بدل شود و مردم از ما کار و امیدواری ببینند.

وی افزود: این هنر نیست که من پشت تریبون مطالب و نکات تلخی را بیان کنم تا با این عمل اذهان افکار عمومی را مشوش کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha