نصیرشلال: رکورد وزنه‌برداری خوب نباشد اعزام نمی‌شود/ ۷۰ درصد ترکیب جهانی را شناختیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با توجه به فاصله زمانی ۲ ماهه تا آغاز مسابقات جهانی باید اسامی را برای فدراسیون بین‌المللی ارسال کنیم و هر فردی که در رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند در ترکیب تیم ملی نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، نواب نصیرشلال روز دوشنبه در حاشیه اولین رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا مسابقات پیش‌رو باقی مانده نفراتی که در اردوی تیم ملی داریم را ارزیابی می‌کنیم. هم اینک ۲۰ وزنه‌بردار در اردوی تیم ملی هستند و سعی داریم تا ۱۰ تا ۱۲ نفر را برای مسابقات آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به ترکیب اصلی نزدیک شده‌اید، گفت: با توجه به فرصت محدودی که برای ارسال اسامی وجود دارد به ۶۰ تا ۷۰ درصد از ترکیب تیم رسیده‌ایم و سعی می‌کنیم زودتر به ترکیب اصلی خود برسیم.

نصیر شلال با اشاره به اینکه اگر وزنه‌برداری رکوردهایش پایین باشد از اردوی تیم ملی خط خواهد خورد یا خیر؟ بیان کرد: اگر شرایطش از دید کادر فنی خوب نباشد و رکوردها پایین باشد، خط خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی در خصوص غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی و اینکه تکلیفش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان چه خواهد شد؟ تصریح کرد: باید اسامی را برای فدراسیون بین‌المللی جهانی ارسال کنیم و ۶۰ روز تا این رقابت‌ها فرصت وجود دارد، هر کسی که در رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند در قالب تیم ما نخواهد بود. مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشد یا ما از نزدیک از روند کاری‌اش اطلاع داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha