۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85152393
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی در شهر پرند آغاز شد

رباط کریم - ایرنا - عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی در شهر پرند از توابع شهرستان رباط کریم با حضور مسئولان کشوری و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا الهیاری شهردار پرند عصر دوشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی گفت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری پرند یک رویکرد جامع و عدالت محور است و برای تحقق این رویکرد توسعه متوازن و عادلانه همکاری و وحدت بین معاونان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: نتیجه این رویکرد اجرای پروژه های متعدد و گستردگی خدمات در تمام فازهای شهر پرند بوده است.

الهیاری با تشریح پروژه های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند گفت: امروز چهار پروژه کلنگ زنی و افتتاح داشتیم که نخستین پروژه، کلنگ زنی زمین آتش نشانی به مساحت چهار هزار متر مربع است که پنجمین ایستگاه آتش نشانی در شهر پرند است و حلقه ایمنی در حوزه آتش نشانی را تکمیل می کند.

وی با بیان اینکه شهر پرند دارای ظرفیت بزرگ و جمعیت جوان است بر این اساس نیاز به افزایش سرانه ورزشی دارد، افزود: در همین راستا مجموعه چند منظوره ورزشی به مساحت ۹ هزار متر مربع که ۲ هزار و ۵۰۰ متر آن به صورت مسقف و فضای باز تعبیه شده در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی شهروندان و درخواست های مکرر مردمی ایجاد مجموعه بازار بزرگ میوه و تره بار است که برای تحقق این مطالبه شهروندان گرامی، امروز بازار بزرگ میوه و تره بار در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۰۰ متر افتتاح و همچنین پارک سعدی در مرکز شهر با دسترسی آسان افتتاح و به بهره بردار رسید.

الهیاری از افتتاح مسیر دسترسی و کمربندی از میدان آزادی به جاده قدیم تا اواخر تیرماه خبر داد و افزود: مسیر دسترسی و کمربندی از میدان آزادی به جاده قدیم که یک راه حیاتی است و تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و سهولت در تردد خودروها به شهرک صنعتی دارد تا اواخر تیرماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سکاندار مدیریت شهری پرند خاطر نشان کرد: امسال پروژه مجموعه تفریحی گردشگری «دریاچه» وارد فاز اجرایی خواهد شد و در سال ۱۴۰۲ با بودجه ۹۰۰ میلیاردی پروژه های سرمایه گذاری ایجاد شده تا بیش از پیش به عمران و آبادانی شهر پرند کمک کنیم و بتوانیم از مشکلات کاسته و موجب امید آفرینی برای مردم شویم.

شهرستان رباط کریم دارای ظرفیت های بالقوه‌ای است

فرماندار شهرستان رباط کریم هم در این آئین گفت: شهرستان رباط کریم و شهر پرند دارای ظرفیت های نهفته است.

امید احمدی افزود: این شهرستان به واسطه قرار گرفتن در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و همچنین مهد مسکن مهر دارای ظرفیت های مناسبی است.

وی افزود: شهرستان ما دارای ظرفیت مناسب محصولات گلخانه ای برای سرمایه گذاری است و به قطب تولید زعفران در استان تهران معروف است طوری که در حدود ۱۱۰ تن زعفران تولید می شود.

احمدی با اشاره به سرریز جمعیت از کل کشور به شهرستان رباط کریم و شهر پرند بیان داشت: با توجه به سرریز جمعیت به این شهرستان موضوعات کمبود مدارس، کمبود امکانات فرهنگی اجتماعی، امنیتی و انتظامی مطرح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha