از توقیف لندکروز ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در فارس

شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از توقیف خودرو لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین دستگیری دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این استان خبردادند.

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف لندکروزر قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" به یک سواری لندکروزر که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصیی خودرو را توقیف کنند.

از توقیف لندکروز ۱۰۰ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد پلاک الصاقی جعلی و خودرو فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

ملک‌زاده با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در "خفر"

فرمانده انتظامی خفر نیز از دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی با تلاش و حضور به موقع ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از محله‌های شهرستان، ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش و حضور به موقع و مقتدرانه خود توانستند به این نزاع دسته جمعی که افراد از سلاح سرد استفاده می کردند پایان دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر تصریح کرد: در همین راستا هفت فر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

احمدیان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت اقدام خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha