شرایط کشتی‌گیران اردوی تیم ملی نونهالان رضایتبخش است
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: از عملکرد کشتی‌گیران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی رضایت داریم و تا به این لحظه به اهداف مدنظر خود دست یافته‌ایم.

مسعود واحدی روز چهارشنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان ایران در ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی است که شرایط اردو خوب و رضایتبخش داشته و طبق برنامه در حال برگزاری است.

وی گفت: در این اردو ۲۹ کشتی‌گیر از سراسر کشور از جمله سه نماینده از استان آذربایجان‌غربی که از اردوی نخست برگزیده شده‌اند حضور دارند که در سطح کیفی مناسب مشغول تمرین و مرور نکات و آماده سازی هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان ادامه داد: با پایان اردو (جمعه ۹ تیر)، اردوی نهایی تیم جهت انتخاب ۱۰ کشتی منتخب در اوزان ۱۰ گانه و جهت شرکت در مسابقات آسیایی به میزبانی اردن روز ۲۱ تیر در تهران برگزار خواهد شد.

واحدی در خصوص احتمال انتخاب کشتی گیرانی از آذربایجان‌غربی برای اردوی پایانی اظهار کرد: فعلا تصمیمی از انتخاب کشتی گیران حاضر در اردو برای اردوی پایانی نداریم ولی با توجه به رشد این رشته ورزشی در استان انتظار داریم در رقابت‌های آتی شاهد انتخاب و حضور کشتی گیرانی از آذربایجان‌غربی باشیم.

وی در خصوص اهداف این اردو نیز یادآور شد: هدف اصلی ما پشتوانه سازی برای رسیدن این کشتی گیران به تیم‌های بزرگسالان در سالیان آتی است و با توجه به رشد و تمرینات آنها شاهد ظهور حسن یزدانی‌ها، کامران قاسم پورهای جدید در کشتی ایران خواهیم بود تا آینده این رشته ورزشی در کشور بیمه شود.

واحدی در خصوص میزبانی ارومیه نیز گفت: مسوولان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه با آماده سازی امکانات لازم نرم افزاری و سخت افزاری شرایط ایده‌آلی برای اردو رقم زده‌اند که باید در این خصوص از همه آنها قدردانی کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان اضافه کرد: ما ایرانی‌ها به زیرگیری معروف هستیم و کشتی گیران نیز در این مورد توانایی خاص دارند و یک برنامه تمرینی نیز در این خصوص با آنها داریم.

به گزارش ایرنا، دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان روزهای ۲ لغایت ۹ تیر ماه در شهر ارومیه در حال برگزاریست که در وزن ۳۵ کیلوگرم بنیامین آشفته از خراسان رضوی، در وزن ۳۸ کیلوگرم:، متین خندان و آرمان الهی از مازندران و ابوالفضل گیلانی از سمنان، در وزن ۴۱ کیلوگرم، امیرعباس رمضانی از مازندران، علی توکلی از آذربایجان‌غربی و امیرعلی بیات از همدان، در ۴۴ کیلوگرم سام ارشد از تهران و ایلیا امیری از البرز، در ۴۸ کیلوگرم علی اکبر حسینی از مازندران، یاسین زارع زاده از خراسان رضوی و علی محمد ملکی از آذربایجان‌غربی، در ۵۲ کیلوگرم آرین مهرعلیزاده از تهران و محمد فخری از آذربایجان‌شرقی، در ۵۷ کیلوگرم امیرمحمد زرین کام از تهران و هادی جعفری از گیلان، در ۶۲ کیلوگرم آریو برزن محمدی از البرز، امیرعلی فراتی از خراسان رضوی و امیرمحمد صادق از اردبیل، در ۶۸ کیلوگرم آرشام وهابیان از گیلان، مهدی کرمی از مازندران، امیرعلی رنگساز از خراسان رضوی و محمد دیوازی از آذربایجان‌غربی، در ۷۵ کیلوگرم علی طاهرلو از البرز، سینا سپهری از کرمانشاه و امیرعلی امینی از اصفهان و در ۸۵ کیلوگرم کاویان تواهی از گیلان، سام دانشفر از تهران و امیرحسین صیدانلو از خراسان شمالی در اردو حضور دارند.

مسعود واحدی به عنوان سرمربی، نادر ناظری، حمید یعقوبی، رضا بحر کاظمی، کامران جهانبخشیان به همراه رسول لطفی از آذربایجان‌غربی به عنوان مربی نیز وظیفه آموزش و تمرین کشتی گیران را در این اردو به عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha