حدود سه هزار سرقت امسال در استان کرمانشاه کشف شد
عکس آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات سرقت در سه ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌های استان خبر داد و گفت: طی این مدت حدود سه هزار سرقت در سطح استان کشف شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرهنگ «غضبان احمدی‌فرد» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم بخصوص سرقت از مهمترین و اصلی ترین اهداف در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی گفت : در سه ماه اول سال جاری با اجرای طرح های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مامورین کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان ،۲ هزار و ۹۷۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ احمدی‌فرد افزود: این میزان کشفیات سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه همچنین از دستگیری تعداد ۲ هزار و ۲۱۳ متهم خبر داد و گفت: تمام متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ، جهت تعیین تکلیف تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر ، ۱۸۸هزار و ۶۱۳ لیتر انواع سوخت قاچاق ، ۳ میلیون و ۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق و ۲۳هزار و ۶۹۳حبه قرص غیر مجاز کشف شد.

احمدی‌فرد دستگیری تعداد ۴۸۷ نفر قاچاقچی ،۵۳۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری تعداد ۹ هزار و ۲۴ نفر معتاد متجاهر و تحویل به مراکز حمایتی و بازپروری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه پلیس پیشگیری برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha