خنثی سازی برنامه‌های دشمن در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه آحاد جامعه در هر جایگاهی متناسب با ظرفیت‌های بومی که دارند نسبت به انجام اقدامات اثرگذار برای خنثی سازی برنامه‌های دشمن و برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، اکبرپورات شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: در این شرایط حساس که دشمن در تلاش برای کاهش حضور مردمی در عرصه انتخابات است باید از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بهره برد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در برابر فرمان رهبر معظم انقلاب، راهبردهای خود را برای اجرای چهار مولفه رقابت، سلامت، حضور حداکثری و امنیت تدوین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: در انتخابات پیش رو زمینه حضور همه سلایق در آن مهیا است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی ستاد انتخابات کشور در صورت تصویب نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ثبت نام اولیه داوطلبان انجام می‌شود که طی اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر بر لزوم نیازسنجی دقیق از نیازمندی‌های ستاد انتخابات از سوی کمیته‌های ستاد انتخابات استان برای آمادگی هر چه بهتر تاکید کرد.

وی اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رای مستقر در سراسر استان یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات با اشاره به اینکه جلسه‌های ستاد انتخابات استان بوشهر به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است، گفت: در جلسه‌های برگزار شده ستاد انتخابات استان، فرآیند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مطابق با زمانبندی مشخص، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در این نشست امکانات فنی شعبه‌های اخذ رأی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص کنترل آمادگی‌های فنی و اقلام مورد نیاز بحث و گفت وگو شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha