۷ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85153863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گشت‌های سیار برای رصد عملکرد نانوایی‌ها در اردبیل فعال شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از فعال شدن گشت‌های سیار برای رصد عملکرد نانوایی‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان اردبیل ، علی رحیمی‌آذر روز چهارشنبه اظهار کرد: در این طرح بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی حضور و نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی به‌عنوان رکن قضایی رسیدگی به تخلفات صنفی در اجرای دقیق نظارت بر تولید و توزیع کالاهای اساسی، آرد، نان و نانوایی‌ها اقدام به اعزام روزانه گشت‌های سیار کرده است.

وی افزود: برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، تسریع در رسیدگی‌ها و برخورد قاطع با متخلفان ، علاوه بر استفاده از داده‌های اطلاعاتی سامانه نانینو برای کشف هوشمند تخلفات ، در تمام گروه‌های نظارت و بازرسی روسای شعب حضور دارند تا با هرگونه تخلف ، گرانفروشی ، کم‌فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، سوء‌استفاده از کارتخوان‌ها و بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی برخورد فوری ، قاطع و قانونی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین از حضور گشت تعزیرات در ادامه نظارت بر بازار و اقلام موردنیاز مردم در مراکز عرضه شکر خبر داد و گفت: بازار شکر در اردبیل زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

رحیمی‌آذر افزود: با توجه به اینکه شکر یکی از مصرف‌کننده‌ترین مواد غذایی در بین مردم است، در صورت مشاهده هر گونه تخلف جریمه‌های مالی و قانونی برای این فروشگاه‌ها تعیین خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha