۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85153986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده‌های قاچاق سوخت در خراسان جنوبی ۵۰ درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۲۱۰ پرونده قاچاق سوخت در سه ماه نخست امسال برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش دارد.

علی محدثی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در مدت مشابه سال قبل هزار و ۴۷۱ پرونده قاچاق سوخت بوده است.

وی عنوان کرد: در این مدت در بخش‌های مختلف سه هزار و ۱۸ پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۸ پرونده به مبلغ هزار و ۱۸۹ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال محکوم و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از مجموع سه هزار و ۱۸ پرونده تخلف وارده به شعب استان، ۲ هزار و ۲۴۳ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز، ۶۶۶ پرونده در بخش کالا و خدمات و ۱۰۹ پرونده هم ویژه بهداشت، دارو و درمان بوده است.

محدثی‌نژاد افزود: بیشترین فراوانی تخلفات در حوزه کالا، خدمات و بهداشت درج نکردن قیمت‌ها، گران فروشی، ارائه نکردن فاکتور خرید و در گام بعدی تقلب و عرضه خرج از شبکه است.

وی همچنین از آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشت حجاج خراسان جنوبی از روز گذشته در استان خبرداد و گفت: با توجه به هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان مقرر شد گشت مشترک بازرسی طرح نظارتی بازگشت حجاج در استان اجرا شود.

محدثی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به خریدهای کلی حجاج و خانواده‌ها در این ایام، این طرح در سطح بازارها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف در سطح استان با حضور رئیس شعب تعزیرات شهرستان و بازرسان جهاد کشاورزی و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha