۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85154295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف برق صنایع خراسان شمالی ۱۸ درصد کاهش یافت

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: مصرف روزانه برق صنایع استان در هفتمین روز از طرح "گذر از پیک برق" ( از ابتدای تابستان جاری تاکنون) ۶ مگاوات معادل ۱۸ درصد کاهش یافت.

حسن چاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حمایت همه جانبه از اولویت‌های اصلی این شرکت برای تامین برق صنایع استان است تا لحظه ای از تولید متوقف نشوند.

وی تصریح کرد: ۳۳ مگاوات پیک برق صنایع استان در روز است و با تمهیدات انجام شده توسط این شرکت و با اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار این مصرف به ۶ مگاوات کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: مدیریت مصرف انرژی در بخش صنایع استان علاوه بر این که بر کاهش هزینه های آنان بسیار موثر است، کمک شایانی به تامین برق مستمر برای سایر بخش ها و هم چنین مدیریت اضطراری بار شبکه می کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برای رفع موانع تامین برق صنایع تولیدی استان از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کند و همه تلاش این شرکت بر آن است که چتر حمایتی خود را برای تمام مشترکان به خصوص صنایع گسترش دهد.

چاهی با ابزار امیدواری از طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی کاربردی، بلند مدت و مدبرانه و همکاری و مسوولیت پذیری همه شهروندان امسال نیز مانند سال گذشته گذر موفقی از پیک برق تابستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متوسط بار صنایع استان حدود ۳۶ مگاوات در روز است افزود: خوشبختانه از ابتدای طرح مدیریت پیک برق(اول تابستان جاری) تاکنون بیشتر صنایع همکاری بسیار خوبی با این شرکت داشته اند و در اجرای این طرح پیشقدم بوده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که در سال گذشته با همکاری صنایع از پیک برق تابستان گذر کردیم، خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه های خورشیدی راه هایی است که موسسات خصوصی می توانند به کاهش مصرف و گذر موفق از پیک برق کمک کنند و این موضوع می تواند علاوه بر تامین و تولید انرژی برق برای مجموعه آن ها، کمک بسیار بزرگی به کاهش هزینه ها باشد.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۸۰ مشترک برق استان مربوط به صنایع است که نیم درصد تعداد مشترکان را شامل خواهد شد، مشترکان صنایع ۱۷.۶ درصد مصرف برق استان را استفاده می کنند.

اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخش‌های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha