کشف عتیقه‌های۲ هزارساله در بهشهر/ پایان نافرجام آدم ربایی در عباس‌آباد

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران از رهایی گروگان ۲۰ ساله ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده بودند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان های شهرستان عباس آباد، بلافاصله ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد پنج نفر با صورت های پوشیده، نوجوان۲۰ ساله را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی مازندران در ادامه بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

سردار مفخمی در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف عتیقه‌های۲ هزارساله در بهشهر/ پایان نافرجام آدم ربایی در عباس‌آباد

کشف عتیقه های ۲هزارساله در بهشهر

بنابراین گزارش فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف اشیاء عتیقه مربوط به دو هزارسال پیش از مخفیگاه یک متهم دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق اشیاء عتیقه در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۱پس از انجام بررسی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، متهم را شناسایی و موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر ۶ قلم اشیاء عتیقه را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به دو هزار سال پیش است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه را از آنان گرفته است.

کشف عتیقه‌های۲ هزارساله در بهشهر/ پایان نافرجام آدم ربایی در عباس‌آباد

خودروی حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یکهزارو ۶۵۵طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی تریلر در محور "ساری به قائمشهر" خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور در این باره بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان مبنی بر اینکه احدی از قاچاقچیان سابقه دار اهل و ساکن استان های جنوبی با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلر اقدام به حمل کالای قاچاق از نوع پارچه کرد، مطلع شدند.

وی افزود: با عنایت به اینکه پرونده باندی و سازمان یافته قاچاق پارچه در استان سمنان در دست رسیدگی بوده و عوامل آن پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی وکسب اخبار واصله مبنی بر اینکه افراد سابقه داری به صورت حرفه ایی اقدام به قاچاق پارچه از استان های جنوبی به استان تهران می نمایند و این افراد درچند مرحله در استان های مختلف دستگیر شده اند، موضوع به طور ویژه در دستورکار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی مازندران و پلیس اقتصادی استان سمنان قرارگرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران این پلیس با رصد و تعقیب و مراقبت صورت گرفته، کامیون مورد نظر را در محور ساری به قائم شهر شناسایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی، خودروی مذکور را توقیف که محموله بارگیری شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک بود.

سرهنگ محمدپور در خاتمه بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۱۶۵۵طاقه پارچه به ارزش تقریبی۱۰۰میلیارد ریال به ظن قاچاق کشف و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha