رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

کرمانشاه - ایرنا - دکتر امید قادری رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در مجمع انتخاباتی این هیات با کسب ۱۷ رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان، نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای مجمع پزشکی ورزشی کرمانشاه برگزار شد و دکتر امید قادری رییس کنونی این هیات با کسب ۱۷ ( تمامی آرا ) در این سمت باقی ماند.

در این مجمع امید قادری تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات پزشکی ورزشی استان بود که گزارشی از عملکرد چهارساله‌اش و برنامه های پیش روی خود را در این مجمع بیان کرد.

وی گفت: هیات پزشکی ورزشی به عنوان یک نهال متولی سلامت یکی از ارکان مهم در عرصه ورزش است که گستردگی فعالیت آن به گونه ای است که با تمامی هیات های ورزشی در ارتباط است و همین تنوع در فعالیت انتظارات را از آن بالا برده است.

قادری افزود: این هیات توانست در سال گذشته چهار هزار و ۷۰۰ جلسه در طیف های تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی برای ورزشکاران برگزار کند که از این تعداد یک هزار و ۷۹۹ جلسه برای بانوان ورزشکار بوده است.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

وی تاکید کرد: علاوه بر این، هیات پزشکی ورزشی استان سه هزار و ۸۷۴ ساعت انواع رویدادهای ورزشی استانی، ملی و آسیایی را در سال گذشته پوشش پزشکی داده است.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه یادآور شد: شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان در سال ١۴٠١ با رشد ۴٧ درصدی نسبت به سال گذشته به ٩٢ هزار و ٢٣٢ نفر رسید که تلاش ما در سالجاری رسیدن این آمار به بیش از ۱۰۰ هزار نفر ورزشکار خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع گفت: هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه یکی از هیات های فعال استان است که توانسته است در چند سال اخیر کارهای بزرگی را به سرانجام برساند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

منوچهر حاتمی با تاکید بر اهمیت بحث آموزش در این هیات افزود: از این هیات انتظار می رود در کنار جدی گرفتن بحث آموزش ورزشکاران، نسبت به تعامل بیشتر با ۵۳ هیات ورزشی استان نیز اقدامات موثری را به انجام برساند.

وی با اشاره به پیامدهای مطلوب گسترش ورزش در جامعه و تأثیر گذاری در ارتقای سلامت و تقویت شادی، نشاط و امید در مردم اظهار کرد: این افزایش چشمگیر و رشد مطلوب تعداد ورزشکاران به ویژه در مناطق کم برخوردار حاکی از تلاش و کوشش همه دست اندرکاران عرصه ورزش است که در ابعاد قهرمانی و همگانی حاصل شده است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مجمع از سوی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به پاس حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان لوح تقدیری به وی اهدا شد.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در سمت خود ابقا شد

در ادامه مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی ورزشی استان همچنین با اکثریت آراء نازنین آرین را به عنوان نایب رئیس، قباد بیگلری را به عنوان خزانه دار، تورج خدیری، نگین قربانی و زینب خادمی را به عنوان عضو هیات رئیسه و فریبرز لطیفی را به عنوان بازرس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه انتخاب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha