۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85154352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز رقابت‌های فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی کشور در بانه+فیلم

سنندج- ایرنا- مسابقات فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی کشور با حضور مدعیان این رشته از استان‌های سراسر کشور به مدت سه روز از امروز در بانه آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از رقابت‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان بانه، هیات انجمن های ورزشی و کمیته پروازهای هوایی کردستان در سایت پروازی احمد آباد بانه آغاز شد.

پیش از این قرار بود این مسابقات در محل پرواز و فرود سایت پروازی سبدلوی بانه باشد که با استعلام از اداره هواشناسی این شهرستان و پیش بینی وضعیت جوی به دلیل تغییر جهت وزش باد و به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان محل برگزاری مسابقات به سایت پروازی احمد آباد تغییر مکان پیدا کرد.

۳۰ ورزشکار در بخشهای بانوان و آقایان در این رقابت‌ها حضور دارند و به مدت ۲روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قهرمان کشور فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی بانوان و آقایان کشور فردا عصر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

فرماندار بانه در مراسم آغاز بکار این مسابقات اظهار کرد: برای اولین بار این مسابقات به میزبانی بانه برگزار می شود که امیدواریم مسیری برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان از سوی شرکت کنندگان به عنوان سفیران ورزشی باشد.

کمال خدری افزود: بانه ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و پیشرفت در همه زمینه ها دارد که مسوولان استان همه توان خود را برای توسعه بخش گردشگری و ابعاد اقتصادی به کار گرفته اند تا این شهرستان عنوان گردشگری پذیری مطرح کشور را همچنان با خود نگهدارد.

ورزش‌های هوایی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات در دنیاست و تنوع این نوع از ورزش باعث علاقمندی افراد زیادی به آن شده و خیلی‌ها تمایل دارند در طول زندگی خود حداقل یک بار احساس "معلق بودن در هوا" را تجربه کنند.

کردستان ظرفیت فراوانی برای توسعه این رشته ورزشی دارد.

بانه در ۲۴۲ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha