احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بوشهر از مرز ۳۵۰۰ واحد گذشت

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان از مرز سه هزار و ۵۰۰ واحد فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مقدم روز چهارشنبه در نشست با بازرس کل استان بوشهر اظهار کرد: اعتبارات خوبی از سوی شرکت ملی نفت برای اجرای پروژه‌های مهم و متعدد در بخش عمران روستایی استان بوشهر در حال اجرا و دارای پیشرفت متفاوتی هستند.

وی افزود: سال گذشته ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر رایگان برای اجرای آسفالت هزینه شده و امسال نیز تاکنون ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی ۱۳۶ پروژه طرح هادی درروستاهای استان بوشهر تعریف شده است.

مقدم گفت: تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم رتبه این استان در بحث مسکن روستایی ۱۷ بود و امروز با تلاش‌های انجام شده و اجرای پروژه‌های متفاوت رتبه اول را از آن خود کرده است.

وی در خصوص احداث مسکن از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اعتبارات ۱۴۰۱ افزود: سهمیه استان بوشهر از این محل ۲ هزار و ۷۱۱ واحد بود که تاکنون ۲هزار و ۷۰۳ واحد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی و ۲هزار و ۴۱۰ واحد در مرحله انعقاد قرارداد و امروز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در دست اجرا هستند.

احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بوشهر از مرز ۳۵۰۰ واحد گذشت

بازرس کل استان بوشهر گفت: مجموعه بنیاد مسکن زحمت کشان گمنامی هستند که به قشر محروم جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

اسحاق شهبازی با اشاره به تعامل مجموعه بنیاد مسکن با بازرسی استان افزود: پروژه‌های مهم و ماندگاری برای روستائیان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی مجموعه بنیاد مسکن استان بوشهر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تلاش‌های مجموعه بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های مختلف عمران و آبادانی روستاها و احداث مسکن روستایی قابل لمس است و کسی نمی‌تواند این حرکت‌های موثر و مهم را کتمان کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha