۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85154744
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ثبت با سند برابر است؛ هوادار برزیلی تمام اموالش را به نیمار بخشید!

تهران- ایرنا- یکی از هواداران تیم ملی فوتبال برزیل در وصیت‌نامه خود تمام دارایی‌اش را به ستاره سلسائو و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بخشید!

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، شاید برای همه انسان‌ها سپردن دار و ندارشان به یک فوتبالیست مولتی‌میلیونر تعریف درستی از کار خبر نباشد اما یک هوادار برزیلی برای بخشیدن تمام متعلقات دنیوی‌اش، کسی شایسته‌تر از نیمار پیدا نکرده است!

این هودار که نامش فاش نشده، گفته است که ورای عشقی که به تیم ملی و میراث فوتبالی برزیل دارد، با نیمار همزادپنداری کرده و همین موضوع منجر شده تا به طور رسمی در وصیت‌نامه‌اش از ستاره پی‌اس‌جی نام ببرد.

وی در گفت‌وگو با نشریه محلی متروپولز گفت: نیمار را دوست دارم و خیلی با او همزادپنداری می‌کنم. به من هم مثل او افترا زدند و علاوه بر این، مثل نیمار، خانواده‌محور هستم و رابطه‌ او با پدرش، مرا به یاد رابطه‌ام با پدرم می‌اندازد که البته فوت کرده است.

مرد برزیلی ادامه داد: وضعیت سلامتی و جسمانی خیلی خوبی ندارم و به‌همین دلیل، دیدم که واقعا کسی را هم ندارم که چیزی برایش به ارث بگذارم و علاوه بر این، دوست ندارم که دولت یا بستگان اموالم را ببرند و با این موضوع کنار نمی‌آیم. مهم‌تر از هرچیز، می‌دانم که او طماع نیست و این روزها، به‌ندرت می‌توان آدمی با چنین ویژگی پیدا کرد.

هوادار 30 ساله سلسائو اضافه کرده که تلاش قبلی او برای اعطای اموالش به نیمار ناکام مانده اما وصیت‌نامه راهی قانونی برای اینکار بوده و اسناد مربوطه هم در یک دفتر ثبت اسناد رسمی در شهر پورتو آلگری تایید و امضا شده است.

نیمار جونیور یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان محسوب می‌شود و براساس گزارش نشریه فوربس، درآمد او در سال 2023 85 میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha