۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85154955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: پیام‌ اصلی رهبری در کنگره حج وحدت و معنویت است

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: وحدت و معنویت بین امت اسلامی یکی از محورهای اصلی پیام‌ رهبرمعظم انقلاب در کنگره عظیم حج است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز عیدقربان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام که توسط نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در صحرای عرفات قرائت شد، آئین حج را یک فراخوان جهانی برای تعالی انسان‌ها و زمینه‌ساز اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت خواندند.

وی افزود:یکی دیگر از محورهای مهم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید بر جایگاه شایسته‌ امت اسلامی در تجربه‌ جدید جهان که سرشار از فرصت‌ها و تهدیدها است، به دست خود و به اراده‌ خود و ایستادگی دربرابر نقشه‌های خباثت‌آلود آمریکایی و صهیونیستی بود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه پیام رهبری در حقیقت منشوری برای همه امت اسلامی است، گفت: هر چه وحدت بین امت اسلامی بیشتر شود، نقشه طراحی شده دشمن که برپایه اختلاف و تفرقه بین فرق و کشورهای اسلامی و فرهنگ‌های متمدن جهان اسلام است، نمی‌تواند اثربخش باشد و خنثی خواهد شد.

وی با تبریک عید قربان افزود: عید قربان از بزرگ ترین اعیاد اسلامی، جلوه زیبای تعبد در برابر معبود و غلبه انسان بر نفس شیطانی و اوج بندگی انسان در برابر معبود است.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: در این دهه برنامه‌های متعددی در شهرستان پیش‌بینی شده است و از مردم مومن و ولایتمدار انتظار حضوری پررنگ داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha