۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85154986
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دشمنان ملت ایران به جان هم افتاده‌اند

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: امروز در سایه وحدت مردم و تحقق وعده‌الهی گروهک‌ها و مخالفان نطام جمهوری اسلامی و دشمنان ملت ایران به جان هم افتاده‌اند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی رشت اظهار کرد: وعده های خداوند به‌مومنان محقق است چنانکه شاهدیم چگونه خانه عنکبوتی منافقان را ویران کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: از سویی گروهکها و مخالفان جمهوری اسلامی به جان هم افتاده‌اند و شاهدیم که سلطنت طلب‌ها و مخالفان ملت ایران روز به روز ضعیف تر وزبون‌تر می شوند.

وی به عده ای که در داخل کشور هنوز از این گروهک‌ها و سلطنت طلب‌ها حمایت می کنند، تذکر داد: دست از حمایت بردارند چون همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران نابود خواهند شد.

و تصربح کرد: در طول تاریخ، هرجا که مردم از ولی خدا پیروی کردند، موفق بودند و نمونه بارز این پیروی در نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم عزیزِ ایران نیز از امامین انقلاب پیروی کردند و هر روز شاهد رویش‌های مردمی هستیم.

امام جمعه رشت در ادامه با تبریک عید سعید قربان بیان کرد: این عید عزیز، زمانی برای درس بندگی خداوند است و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در این عرصه رتبه بالایی داشتند.

وی اضافه کرد: این عید بزرگ نشانه تسلیم بودن مقابل ولی الله است و حضرت اسماعیل تسلیم ولی خدا شد و هر زمان که قومی تسلیم و مطیع ولی خدا شدند، آن قوم و ملت پیروز شدند.

آیت الله قلاحتی خاطرنشان کرد: بندگی نشانه آزادگی و حریت است و کسانی که بنده نیستند تسلیم زر و زور می شوند اما بندگی، کرامت و انسانیت می آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha