تلاش دولت و مجلس بر این است که برنامه هفتم، یک برنامه کامل و فاقد ایراد باشد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت و مجلس بر این است که برنامه هفتم یک برنامه کامل و فاقد ایراد باشد و مباحثی از جمله اشتغال، معیشت مردم، مهار تورم و رشد تولید در این برنامه به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص برنامه هفتم اظهار کرد: تلاش دولت و مجلس بر این است که برنامه هفتم یک برنامه کامل و فاقد ایراد باشد و مباحثی از جمله اشتغال، معیشت مردم، مهار تورم و رشد تولید در این برنامه به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رشد تولید یعنی اهمیت دادن به کار و اشتغال، تولید را کارگران انجام می‌دهند و اهمیت دادن به قشر کارگر و فعالیت آنها، از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در کشور به آن توجه ویژه‌ای شود؛ سعی ما در مجلس بر این خواهد بود که برنامه هفتم را به گونه ای تصویب کنیم تا در آن به این قشر زحمتکش توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت‌های اصلی برنامه هفتم، مسئله محوری و حل کردن مشکلات اساسی کشور خواهد بود، در این برنامه سعی خواهد شد به مسائلی از قبیل مشکلات راه و جاده، آموزش، حمل و نقل و بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha