تردد از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی به مرز یک میلیون مورد رسید/ ۳۵ درصد بیش از پارسال

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: میزان تردد در پایانه‌های مرزی استان طی بهار امسال به مرز یک میلیون مورد رسید که افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

پیمان آرامون روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته ۳۵ درصد بوده که نشان دهنده خدمت رسانی بیشتر و بهتر در پایانه های مرزی آذربایجان غربی ایت.

وی اضافه کرد: از حدود یک میلیون تردد در مرزهای آذربایجان‌غربی حدود ۳۴۴ هزار تردد مربوط به پایانه رازی خوی و ۳۲۰ هزار تردد هم مربوط به پایانه بازرگان در مرز کشور ترکیه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در سه ماهه بهار امسال ۱۸۴ هزار تردد به پایانه تمرچین در مرز شمال عراق تعلق دارد.

آرامون گفت: یکی از اصلی ترین دلایل افزایش مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرزی رازی و تمرچین است که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافران، تعداد ترددها نیز بیشتر شده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی دارای پنج پایانه مرزی شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha