۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85155293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت آب و برق قهرمان مسابقات گرامیداشت هفته صرفه‌جویی استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- دبیر ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تیم فوتسال صنعت آب و برق این استان به عنوان قهرمانی مسابقات چهارجانبه گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق دست یافت.

ناصر صدیق روز پنجشنبه در حاشیه آیین اختتامیه این دور از رقابت‌ها با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: این مسابقات با حضور چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی، بانک مسکن، صنعت آب برق و استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌های تیم‌های صنعت آب و برق استان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

دبیر ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: در این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار شد محمد خسروی از تیم صنعت آب و برق با ۹ گل زده به عنوان آقای گلی رقابت‌ها دست پیدا کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: مسابقه چهارجانبه گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف برق با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان دولت برگزار شد.

غلامرضا حشمتی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی برای کاهش استرس کارکنان در محیط اداری و همچنین افزایش بهره‌وری آنان است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان امیدواریم هم‌استانی در مصرف بهینه آب و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

حشمتی همچنین با قدردانی از حضور پیشکسوتان ورزش فوتبال و ورزشکاران حاضر بیان کرد: با توجه به اهتمام ویژه وزارت نیرو در خصوص اختصاص پاداش ۲۰ برابری به مشترکان خانگی اعم از مشترکان کم مصرف و پرمصرف فرصت مناسبی است تا همه ورزشکاران به عنوان سفیران ترویج این فرهنگ در بین مردم شریف استان باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha