گوشت بیش از یک هزار راس گوسفند قربانی بین نیازمندان استان یزد توزیع شد

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد گفت: به مناسبت عید سعید قربان بیش از یک هزار راس گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان استان توزیع شد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در شهرستان یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان در توزیع گوشت قربانی با خیران همکاری داشتند.

وی به اهمیت موضوع و اقدام گروه‌های جهادی استان در ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی اشاره کرد و یادآور شد: اعضای گروه‌های جهادی، افراد نیازمند را در مناطق مختلف شناسایی و کار توزیع گوشت را انجام دادند.

این مسوول بیان کرد: هم‌اکنون یک هزار گروه جهادی که هر کدام به طور متوسط تا ۲۰ عضو فعال دارند سالانه ماموریت‌های مختلف خود را انجام می‌دهند.

سلمانی تاکید کرد: کارهای فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی جزو برنامه‌های مهم و اصلی است که تا پایان امسال در استان ادامه دارد.

وی گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت با همکار مردم بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در ۱۲ شهرستان و مناطق محروم در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی یزد گفت: انعکاس اخبار و خدمات مختلف گروه‌های جهادی توسط رسانه‌های گروهی به مردم اعتماد بخش و امید آفرین و مورد تاکید است.

سلمانی گفت: باید خدمات ارائه شده توسط نهادها و تشکل‌های مردمی که گروه‌های جهادی از مهمترین آنهاست مرتب به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی و ۲۲ قشر مختلف بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha