فرایند واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا باید طی شود

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر اینکه فرآیند قانونی دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا جهت واگذاری به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در حال انجام است گفت: استادیوم تختی نیز به عنوان یکی از فضاهای ورزشی استان تهران احیا شده و به زودی افتتاح خواهد شد.  

به گزارش ایرنا، علی جوادی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت ارتقای فضا و سرانه ورزشی استان تهران تاکید کرد: شنبه گذشته نشستی در خصوص شرایط و نحوه واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) جهت واگذاری به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت ورزش، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و رئیس املاک و مستغلات شهرداری تهران انجام شد و باید فرآیند قانونی در این موضوع طی شود.

وی ادامه داد: این دو ورزشگاه در زمان مسئولیت قالیباف به عنوان شهردار تهران و از محل مسئولیت‌های اجتماعی حبه شده و دوستان در شهرداری در صدد هستند تا با رعایت موارد قانونی و پس از بررسی همه جانبه، روند کار طی شود.

او در خصوص ورزشگاه تختی به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان تهران سخن گفت و افزود: این ورزشگاه احیا شده و به زودی افتتاح خواهد شد، کاشت زمین چمن انجام شده و با نظارت دقیق و حضور کارشناسان فنی روند کار طی شده است. همکاران از سازمان لیگ نیز بازدیدی از استادیوم تختی داشته‌اند و همه تمهیدات برای استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به این سئوال که گفته‌ می‌شود ورزشگاه درفشی‌فر معارض دارد گفت: متاسفانه برخی از املاکی که در سالیان گذشته به عنوان پروژه ورزشی تعریف شده‌اند، دارای معارضین است که در حال بررسی و رفع مشکلات هستیم.به عنوان مثال ورزشگاه شهدای قیطریه که قبل از انقلاب به عنوان وقف ورزشی در اختیار قرار گرفته بود یکی از اماکن ورزشی تهران است که معارض دارد و در دادگاه صالحه حکم داده شده اما در تلاش هستیم با رعایت موارد قانونی و ارائه اسناد و مدارک سرانه ورزشی استان تهران را امانتداری کنیم. در مورد درفشی‌فر هم مساله‌ای مطرح شده اما خیلی جدی نیست و درصدد هستیم تا این مورد را هم مدیریت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha