امام جمعه موقت یزد: ارزش واقعه غدیر ناشناخته مانده است

یزد - ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: ارزش واقعه غدیر برای مردم بازگو نشده و همچنان ناشناخته است و باید در راستای معرفی هر چه بیشتر غدیر تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه های نماز جمعه یزد، افزود: تقوا موقعی در زندگی معنا پیدا می کند که پیرو ولایت باشیم و صراط مستقیم خدا در ولایت است و ما باید در همه کارها پیرو ولایت باشیم.

وی ادامه داد: تحقق عملی هدایت بوسیله غدیر انجام شد و غدیر یعنی اجرا و پیاده شدن اسلام و روزی پر ارزش تر از این روز نداریم .

امام جمعه موقت یزد گفت: نوری از ولایت در کشور ما تابیده است و پیشرفت ها و استقلال و اقتدار کشور ما بدلیل تبعیت از ولایت است و هر کجا در این مسیر قرار داشتیم ، موفق و سربلند بودیم.

محمدی ادامه داد: نقشه های آمریکا و دشمنان هر چند اذیت هایی برای ما داشته اما اکثرا نقش برآب شده و عده ای که در داخل دل در گرو آمریکا و استکبار دارند باید بدانند این خباثت های دشمنان هیچ وقت پایان نخواهد یافت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم ، گفت: اینکه قرآن را در کشوری آتش بزنند بدلیل اینست که اسرائیل و آمریکا پشت ماجرا هستند .

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: ما بی احترامی به قرآن را هرگز تحمل نمی کنیم و هر چند دشمنان در راستای روی گردانی مردم از قرآن اینگونه دشمنی ها را دارند اما بدانند اینگونه اقدامات باعث می شود مردم هر چه بیشتر به قرآن رجوع کنند و نور خداوند هرگز خاموش شدنی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha