ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار جهادی است

اراک - ایرنا - جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی و جهادی است.

به گزارش ایرنا ، امیر احمدی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک افزود: امروز طی بازدیدی که به همراه مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه و مسئول مهندسی سپاه از پروژه های عمرانی سپاه استان مرکزی در مناطق مختلف استان داشتیم روند بسیار قابل قبول و مطلوبی را از پیشرفت پروژه‌ها مشاهده کردیم که قابل تقدیر است.

جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی در اجرای مأموریت‌های مختلف در سطح استان موفق عمل کرده و یکی از ماموریت‌ها اجرای پروژه مسکن است که شهرک، مزین به نام زیبای سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار گذاشته است.

وی ادامه داد: ساخت شهرک شهید سلیمانی اراک نماد یک کار انقلابی، جهادی و شبانه روزی است که توانسته کارآمدی سپاه را در یک بخش به نمایش بگذارد و بنده از همه مسئولین استان و سپاه و خصوصا فرمانده سپاه روح الله استان تقدیر می‌کنم که منشاء خیرات و برکات فراوانی برای مردم شده‌اند.

جانشین بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بیش از ۶۴۰ واحد مسکن در فاز اول شهرک شهید سلیمانی ساخته شده که با پیشرفت قابل توجهی همراه هستند و مرحله اول آن که ۱۴۴ واحد است تا شهریور ماه سال‌جاری تحویل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: این استان از استان‌های پیشتاز در حوزه مسکن است که پروژه عظیم شهرک شهید سلیمانی در اراک در حال اجرا و پیشرفت قابل قبولی دارد و مرحله اول این پروژه شامل ۱۴۴ واحد در شهریور ماه سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود و باقی آن نیز با سرعت در حال انجام است.

سردار محسن کریمی با تأکید بر اینکه تمام‌ استانداردهای لازم در پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک با دقت و حساسیت های لازم انجام شده،گفت: این شهرک به عنوان یک الگو در ساخت شهرک سازی مطرح است و جهاد خانه سازی استان طی چند سال گذشته رتبه برتر در ساخت مسکن داشته است.

وی ادامه داد: کرامت، آزادگی، شرف، عزت، امنیت، اقتدار، عدالت، سلامت و تحقق آرمان‌های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) از شعار های انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران در این مسیر گام برمی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه قلمرو رسالت سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و سپاه به وسعت انقلاب عمل می کند،گفت: توانمندی‌های سپاه در بخش‌های مختلف علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت پایدار برای ملت ایران و امت های مسلمان این اقتدار راهبردی عامل هراس اردوگاه دشمنان شده است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران با اتکا به علم، روحیه جهادی و توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه ها با قدرت وارد شده و توانسته کارآمدی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند و خدمت به مردم را از دریچه دینی و انقلابی به نمایش بگذارد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی متناسب با شخصیت بزرگ ملت ایران در عرصه های مختلف می‌درخشد، افزود: سپاه پاسداران نیز در میدان پاسخ به نیازهای کشور و ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و برای تحقق ایران قوی شتابنده گام برمی‌دارد.

وی ایجاد امید و تحقق جهاد امیدآفرینی را رویکرد سپاه در خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: سپاه روح الله استان مرکزی در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف از جمله اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید، رفع موانع تولید، احیای واحدهای تعطیل و راکد، توانمندسازی مردم، اجرای پروژه پ‌های عمرانی، کشاورزی و جهاد آبرسانی، ارائه خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی، جهاد تبیین، نهضت کمک مومنانه و سایر عرصه های دیگر اقدامات بزرگی انجام داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha