فیلم| حضور هیات اقتصادی استان به ریاست عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در مسکو

تبریز- ایرنا- عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در راس هیات اقتصادی در سفر به مسکو با رییس جمهور تاتارستان و مسوولان روس دیدار و در جمع فعالان گردشگری روسیه، سفارت ایران در این کشور و اتاق صنعت مسکو سخنرانی کرد.

به گزارش ایرنا، در این سفر خرم از نمایشگاه صنایع دستی در شهر قازان نیز بازدید کرده بود.

رایزنی استاندار آذربایجان شرقی در مسکو برای توسعه مبادلات بانکی

استاندار آذربایجان شرقی در آخرین روز سفر به روسیه در نشستی به بررسی مسایل بانکی و راهکارهای توسعه مبادلات بانکی میان تجار این خطه با همتایان روس‌شان پرداخت.

عابدین خرّم در این نشست که با حضور سفیر کشورمان در روسیه و مدیران و مسوولان یکی از بانک های روسی برگزار شد، گفت: توسعه ارتباطات بانکی میان ایران و روسیه سهولت کار تجار را به دنبال دارد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تجار ایرانی و روی می توانند با کمک به ترویج تجارت با ارزهای رایج دو کشور در مسیر تعمیق مناسبات مالی و تجاری گام بردارند.

خرّم با تاکید بر لزوم احصا مسایل و مشکلات جاری در زمینه مبادلات بانکی تجار اضافه کرد: پس از آن می توان با طرح آن در هیات دولت و توسط بانک مرکزی در مسیر حل این مسایل اهتمام کرد.

به گزارش ایرنا در این سفر از جمله معاون اقتصادی استاندار، از نمایندگان مجلس، مدیرعامل منطقه آزاد ارس و رییس سازمان جهادکشاورزی استان استاندار آذربایجان شرقی را همراهی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha