۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85155892
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ایستگاه های پمپاژ کشاورزی ایلام نیازمند ۱۵۰۰ میلیارد تومان است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه قرارگاه محرومیت زدایی به توسعه استان ایلام ، گفت: تکمیل ایستگاه های پمپاژ کشاورزی ایلام نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد علیزاده روز جمعه در نشست کارگروه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان ایلام، اظهار کرد: یکی از چالش های مهم در حوزه کشاورزی جاده های بین مزارع است چراکه شغل اصلی مردم استان کشاورزی است.

وی بیان کرد: بعضی از راه های روستایی استان از جمله چم سرخ دهلران نیازمند توجه قرارگاه محرومیت زدایی است که ۷۰۰ میلیارد تومان برای این بخش نیاز است.

علیزاده با تقدیر از ایده قرارگاه محرومیت زدایی در استان، بیان کرد: در بخش های مختلف در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی نیاز است در بخش آبرسانی تخصیص اعتبارات بیشتر شود.

وی گفت: شبکه های شهری و روستایی استان نیازمند اصلاح هستند، بخشی از عامل هدررفت آب در استان از طریق شبکه‌های آبرسانی است.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ایستگاه های پمپاژ در استان نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: ساخت ۵۱ خانه بهداشت روستایی و ۵۴ پایگاه امداد و نجات برای قرارگاه‌ محرومیت زدایی پیشنهاد شده است.

جاسم محمدی افزود: مناطق روستایی استان به شدت در بحث درمان و بهداشت نیازمند توجه هستند.

غلامرضا علیمحمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست بیان کرد: در حوزه هلال احمر ۶ پایگاه جاده ای و ۲ پایگاه کوهستانی برای استان نیاز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام نیز یادآور شد: یکی از نیازهای اساسی در استان، توجه به بحث توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مثل کتابخانه ها است.

سمیه حیدری اظهار کرد: احداث کتابخانه و تعمیر کتابخانه جزو اولویت‌های قرارگاه محرومیت زدایی در استان باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha