۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85155925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۷ هزار پایگاه اوقات فراغت تابستانی در کشور ثبت شد

بروجرد - ایرنا - معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۲۲۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان در کشور ثبت شده است.

اصغر باقر زاده عصر جمعه در حاشیه افتتاحیه کلاس های قرآن موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) بروجرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پایگاههای تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در مدارس، پایگاه های فرهنگی هنری مساجد، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و کانون های پرورش فکری و پرورش تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: در کشور ۴۸۲ هزار و ۷۴۳ دانش آموز و در لرستان ۱۴ هزار و ۷۸۹ دانش آموز در پایگاههای اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون برای لرستان ۵۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی ثبت شده است.
باقر زاده افزود: بیشترین دانش آموزان در رشته قرآن ثبت نام کردند و بعد رشته های فرهنگی و هنری و ورزشی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: امسال در پایگاههای اوقات فراغت چندین رشته مهارتی و حرفه ای برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان نیز در این نشست گفت: موسسه فرهنگی بیت الاحزان بروجرد بازوی توانمندی برای امور تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش می باشد.

عباس گودرزی افزود: همه دستگاهها باید کمک کنند تا موسسه قرآنی بیت الاحزان بروجرد بتواند گامهای بلندی در تربیت دانش آموزان قرآنی بردارد.

وی اظهار داشت: کمک به موسسات فرهنگی و قرآنی سطح فرهنگی شهرستان را بالا می برد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اردوگاه دانش آموزی فیال بروجرد با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش بازسازی و احیا خواهد شد و امیدواریم به زودی به صورت روزانه در اختیار اردوهای دانش آموزی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح کلاسهای قرآنی موسسه بیت الاحزان به همراه نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس و فرماندار بروجرد در سالن اجتماعات کانون بسیج شهرستان بروجرد در جمع قرآن آموزان و مربیان و خانواده های آنان حاضر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha