۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۳:۱۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85156015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مسلح یمن: آماده مقابله با دشمن هستیم

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۳:۱۴
کد خبر: 85156015
نیروهای مسلح یمن: آماده مقابله با دشمن هستیم

تهران- ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه شب گفت که چنانچه کشورهای متجاوز به مطالبات به حق مردمی مبنی بر پایان دادن به تهاجم و محاصره و خروج از یمن پاسخ ندهند، آماده مقابله با آنها هستیم.

به گزارش ایرنا از المسیره یمن، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: در صورتی که متجاوزان به کشورمان به مطالبات به حق مردمی مبنی بر پایان دادن به تهاجم و محاصره و خروج از کشورمان پاسخ ندهد، آماده مقابله هستیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما در نیروهای مسلح برای اجرای منویات رهبری و انجام عملیات دریایی یا زمینی کاملاً مجهز و آماده هستیم.

پیش تر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفته بود: از آزادسازی کامل کشور عقب نشینی نمی‌کنیم و حضور حتی یک نظامی بیگانه را در یمن نمی‌پذیریم.

وی همچنین گفته بود: اگر ائتلاف متجاوزان پذیرش صلح را با شروط اعلام شده از سوی فرماندهی انقلاب و شورای عالی سیاسی در مقابل همه مردم اعلام کرد که هیچ، در غیر این صورت میدان نبرد تکلیف را مشخص خواهد کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن افزوده بود: ادامه یافتن وضعیت کنونی غیرقابل قبول است زیرا چنین وضعیتی فقط به سود دشمن است و این چیزی است که ما هرگز آن را نمی‌پذیریم، ما خودمان را آماده کرده‌ایم و امکانات و توان وارد کردن ضربات دردناک به آنها را داریم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha